انجمن روانپزشکی آمریکا .(2013). روانشناسی آسیب شناسی غیر طبیعی مبتنی بر DSM-5. ترجمه حمزه گنجی (1392). تهرانانتشارات: ساوالان.
آریا پوران˛ سعید. گرجی چالسپاری˛ مهرنوش. (1398). اثربخشی بازی درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص. مجله ناتوانی یادگیری˛ 9(1)˛ 13-1.
بیگی˛ حانیه محمد اسماعیل. پیرزادی˛ حجت. (1396). نقش باز ی درمانی در بهبود مشکلات کودکان با اختلال یادگیری ویژه. تعلیم و تربیت استثنایی˛ 7(5)˛ 37-46.
مرادی˛علیرضا. حسینی˛ مریم. کرمی نوری˛رضا. حسنی˛جعفر .هادی˛ پرهون (1395). بررسی اعتبار و روایی عاملی آزمون خواندن و نارسا خوانی ( نما). فصلنامه تازه های علوم روانشناختی˛ 1(18)˛ 23-34.
راستین، محبوبه.(1395). بازی و اهمیت آن در یادگیری کودکان پیش از دبستان (4 تا 6 ساله) شهر قوچان،دومین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران،قم.
رضایی، اکبر. کرمانی زاده، رکسانا. (1394). تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان. ناتوانی های یادگیری˛15(2)˛49-65.
عدیلی˛ شهرزاد. کلانتری˛ مهرداد. عابدی ˛ احمد.(1394). تاثیر بازی درمانی فیلیال بر مهارت های اجتماعی-هیجانی دختران پیش دبستانی5 تا 6 ساله شهر اصفهان. فصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت˛ 13(2)˛ 97-104.
کرمی نوری˛رضا. مرادی˛ علیرضا. اکبری زردخانه˛ سعید. زاهدیان˛ حائده. (1384). آزمون خواندن و نارسا خوانی ( نما). چاپ اول ˛ تهران جهاد دانشگاهی˛ واحد تربیت معلم.
کرمی، ابوالفضل. (1396 ). مقیاس هوش وکسلر کودکان ویرایش پنجم (WISC-V.)تهران: روانسنجی.
کریمی لیچاهی˛ رقیه. آذریان˛ آلما. .اکبری˛ بهمن. (1398) . اثربخشی بازی درمانی بر عملکرد خواندن، مهارتهای سازشی و مشکلات رفتاری دانش آموزان نارساخوان˛فصلنامه سلامت روان کودک˛6(3)˛ 201-214.
Akhavan Tafti, M. (2014). Acknowledging theDifference Lessons from Differentiated Instruction.
Ali Nejad A, Safarour SN.(2016). Influence of playing games on improving reading and writing disorder in primary children. International Conference on New Horizons in Educational Sciences, Psychology and social harm, Society of Modern Horizons of Science and Technology, Tehran. [Persian].
Crane, N., Zusho, A., Ding, Y., & Cancelli, A. (2017). Domain-specific metacognitive calibration in children with learning disabilities. Contemporary Educational Psychology, 50 (1), 72-79.
Crane, N., Zusho, A., Ding, Y., & Cancelli, A. (2017). Domain-specific metacognitive calibration in children with learning disabilities. Contemporary Educational Psychology, 50(1): 72-79.
El-Nagger NS, Abo-Elmagd MH, Ahmed HI.(2017). Effect of applying play therapy on children with attention deficit hyperactivity disorder. J Nurs Educ Pract. 7(5): 104.
Emam, M. M., & Kazem, A. M. (2015). Teachers’ perceptions of the concomitance of emotional behavioural difficulties and learning disabilities in children referred for learning disabilities in Oman. Emotional and Behavioural Difficulties, 20(3), 302-316.
Emam, M., & Kazem, A. (2014). Visual Motor Integration in Children with and 15 without Reading Disabilities in Oman. Procedia-Social and Behavioral 16 Sciences,11 2, 548-556
Fletcher JM, Lyon GR, Fuchs LS, Barnes MA. (2006).Learning disabilities: From identification to intervention. Guilford pressNov 15.
Fletcher, J. M., Lyon, G. R., Fuchs, L. S., & Barnes, M. A. (2007). Learning disabilities From identification to intervention. NewYork: Guilford
Hamidi F, Fayazbakhsh M.(2016). Effectiveness of Working Memory Training on Improving Reading Skills in Dyslexic Primary School Students. Journal of Instruction and Evaluation. 9(35): 13-35. [Persian]
Lindo, N. A.; Opiola, K; Ceballos, P. L.; Chen, S. Y., Meany-Walen, K. K. Cheng, Y. J., Barcenas, G., Reader, E., & Blalock, S. (2016). he Impact of Supervised Filial Therapy Training on Attitude, Knowledge, and Skills. The Family Journal: Counseling and Therapy for Couples and Families, 24(3), 29-246.
Landreth, G. L. & Bratton, S. C. (2006).Child parent relationship therapy (CPRT): A 10-session filial therapy model. New York: Routledge. Guerney, L.F (1981).Parental acceptance and foster parent. Journal of clinical pcychology, 10, 27- 32.
Landreth, G. L. (2012). Play therapy: The art of the relationship (3rd ed.). New York, NY:
Brunner-Routledge
Meany-Walen KK, Teeling S. (2016).Adlerian play therapy with students with externalizing behaviors and poor social skills. International Journal of Play Therapy. 25(2): 64–77.
Mishra, J., Sagar, R ., Joseph, A., Gazzaley, A., and Merzenich, M.(2016). Training sensory signal-to-noise resolution in children with ADHD in a global mental health setting. Transl Psychiatry, 45, 1 -9
Paganoni P, Turatto M, Marzola V, Mascetti GG. (2000). Visual-spatial attention in developmental dyslexia. Cortex, 36(1):109-23
Pellow Janice, M., Solomon, E M., Barnard, Candice N., & Tech, M.( 2011). Complementary and Alternative Medical Therapies for Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD). Alternative Medicine Review, 16(4), 323 -337.
Pedro-Carroll, J. L., & Jones, S. H. (2005). A preventive play intervention to foster children’s resilience in the aftermath of divorce. In L. A. Reddy, T. M. Files-Hall, & C. E. Schaefer (Eds.), Empirically based play interventions for children (p. 51-75). Washington, DC: American Psychological Associat.
Sadeghi, N., Nazari, M. A. (2015). Effect ofNeurofeedback on Visual-Spatial Attention in MaleChildren with Reading Disabilities: An Event-Related Potential Study. Neuroscience & Medicine,6, 71-79.
Walker, L. S., Garber, J., & Greene, J. (1993).Psychosocial correlates of recurrent childhood pain:A comparison of pediatric patients with recurrent abdominal pain, organic illness,and psychiatric disorders.Journal of Abnormal Psychology, 102, 248–258.
Weare, K. (2003). Developing the emotionally literate school. London: Paul Chapman