حاجی حسنی، م. (1397). پیشبینی فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی دختر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر مبنای تمامیتخواهی و جو عاطفی خانواده در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ . مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 17(4)، 293-304.
رستمی، ز.، عابدی، م. ر.، و شوفلی، و. (1390). هنجاریابی مقیاس فرسودگی تحصیلی مسلش در دانشجویان زن دانشگاه اصفهان. رویکردهای نوین آموزشی، 6(1)، 21-38.
رهبر کرباسدهی، ف، ابوالقاسمی، ع.، و رهبر کرباسدهی، ا.(1398). اثر بخشی طرح واره درمانی بر تاب آوری روان شناختی و توانمندی اجتماعی دانش آموزان با نشانه های افسردگی. مطالعات روانشناختی، 15(4)، 74-89.
زرگر، ی.، مردانی، م.، مهرابیزاده هنرمند، م. (1391). اثربخشی مداخله شناختی-رفتاری بر کمالگرایی و احساس گناه در دانشجویان. فصلنامه روان شناسی کاربردی، 6(1)، 71-85.
صبحی قرامکی، ن، پور عبدل، س، عباسی، م، بگیان کومه مرز، م ج، بنی دوست، ع. (1394). اثربخشی آموزش طرحواره درمانی به شیوه گروهی بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان مورد آزار. پژوهش در نظامهای آموزش، 9(28)، 30-8.
عطادخت، ا. (1395) نقش کمالگرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی. نشریه روانشناسی مدرسه، 5(1)، 80-65.
فارسی نژاد، م، کرمی، ا و اسدزاده، ح.(1397). اثر بخشی درمان شناختی-رفتاری بر ملال تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی. آموزش و ارزیابی، 44، 119-143.
قدمی، م .(1393). بررسی رابطه کمال گرایی با اضطراب امتحان دانش آموزان. نوآوری های آموزشی، 13(49) ، 136.
کیامرثی، آ، نریمانی، م، صبحی قرامکی، ن، میکائیلی، ن.(1397). اثر بخشی درمان های شناختی-رفتاری و مثبت نگر بر عملکرد اجتماعی-انطباقی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان کمال گرا. روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار سابق)، 16(1)، 93-103.
موحدی، م، عبادی راد، م، کریمی نژاد، ک، مروج، س-ف.(1396). بررسی اثر بخشی درمان شناختی-رفتاری و مدیریت رفتار بر تعلل ورزی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان. فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، 19(2)، 18-29.
محمدی فر، م. ع، یاسمنی، ل، نجفی، م.(1397). اثر بخشی آموزش شناختی-رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان. مطالعات روانشناسی تربیتی، 32(15)، 203-222.
معنوی پور، د. (1390). بررسی مشخصههای روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان. اندازهگیری تربیتی، 2(5)، 1-17.
ویسکرمی، ح.ع.، ادواری، ح.، آزادبخت، ز.، و امیریان، ل. (1396). اثربخشی آموزش مداخله شناختی-رفتاری در کاهش اضطراب امتحان و کمرویی دانش آموزان. پژوهشهای کاربردی روانشناختی، 8(3)، 29-45.
همتی ثابت، و.، روحانی شهرستانی، ن.، همتی ثابت، ا.، احمدپناه، محمد. (1395). اثربخشی طرحواره درمانی در کاهش پرخاشگری و اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر ۱۷ تا ۱۸ سال شهرستان همدان. روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 3(2)، 82-93.
یزدانی، گ.، سالاری فر، م.ح.، و خورشید زاده، م. (1400). تأثیر آموزش باورها و حالت فراشناختی بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان. فرهنگ مشاوره و روان درمانی، 48(12)، 101-122.
Asanjarani, F., & Zarebahramabadi, M. (2021). Evaluating the effectiveness of cognitive behavioral therapy on math self-concept and math anxiety of elementary school students. Preventing School Failure: Alternative Education for Children and Youth, 65(3), 223-226.
Aydin, E. (2020). Effect of perfectionism, social competence and psychological well-being on physical activity of students. African Educational Research Journal, 8(1), 90-95.
Bantjes, J., Kazdin, A. E., Cuijpers, P., Breet, E., Dunn-Coetzee, M., Davids, C., Stein, D. J., & Kessler, R. C. (2021). A Web-Based Group Cognitive Behavioral Therapy Intervention for Symptoms of Anxiety and Depression Among University Students: Open-Label, Pragmatic Trial. JMIR Mental Health, 8(5), e27400.
Douglas, P., Paris, S. (2015). Thai university student schemas and anxiety symptomatology. International Education Studies, 8, 108-126.
Friedman, I., & Bendas-Jacob, O. (1997). Measuring perceived test anxiety in adolescents: A self-report scale. Educational and Psychological Measurement, 57(6), 1035- 1046.
Hyunmo, S., Sangeun, L., & Eunbi, C.(2021). Perfectionism and academic burnout: Longitudinal extension of the bifactor model of perfectionism. Personality and Individual Differences, 172, 110589.
James, K., & Rimes, K.A. (2018). Mindfulness based cognitive therapy versus pure cognitive behavioral self- help for perfectionism: A pilot rondo missed study. Mindfulness, 9(3), 801-814.
Johnson, S., Egan, S. J., Andersson, G., Carlbring, P., Shafran, R., & Wade, T. D. (2019). Internet-delivered cognitive behavioral therapy for perfectionism: Targeting dismorphic concern. Body Image, 30, 44-55.
Kothari, R., Barker, C., Pistrang, N., Rozental, A., Egan, S.,Wade, T., Allcott-Waston, H., Andersson, G., & Shafran. R.(2019). A randomized cognitive behavioral therapy for perfectionism: Effects on psychopathology and transdiagnostic processes. Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 64, 113-122.
Lemarne, K.M., & Harris, L. M. (2016). Death anxiety, perfectionism and disordered eating. Behavior Chang, 33, 93-211.
Levine, S.l., Green- Demers, I., Werner, k. M., & Milyavskaya, M. (2019). Perfectionism in adolescents: Self –critical perfectionism as a predictor of depressive symptoms across the school year. Journal of Social and Clinical Psychology, 38, 70-89.
Moroz, M., & Dunkley, D. (2019). Self- critical perfectionism, experiential avoidance, and depressive and anxious symptoms over two years: A three- Ware longitudinal study. Behavior Research and Therapy, 112, 18-27.
Ninal, Y., & Uger, A. (2018). Perfectionism, anxiety and procrastination as predictors of EFL academic achievement: A mixed method study. Novitas –Royal (Research on Youth and Language), 12, 90-115.
Peeters, N., van Passel, B., & Krans, J. (2021). The effectiveness of schema therapy for patients with anxiety disorders, OCD, or PTSD: A systematic review and research agenda.
The British Journal of Clinical Psychology, 10.1111/bjc.12324. Advance online publication. https://doi.org/10.1111/bjc.12324
Penney, E. S., & Norton, A. R. (2022). A novel application of the schema therapy mode model for social anxiety disorder: A naturalistic case study. Clinical Case Studies, 21(1), 34–47.
Rasouli, R., Mohammad Alipour, Z., & Taghi Pour, E. (2018). Effectiveness of cognitive learning strategies on test anxiety and school performance of students. International Journal of Educational & Psychological Researches, 4(1), 20-25.
Reiss, N., Warnecke, I., Tolgou, T., Krampen, D., Luka-Krausgrill, U., & Rohrmann, S. (2017). Effects of cognitive behavioral therapy with relaxation vs. imagery rescripting on test anxiety: A randomized controlled trial. Journal of Affective Disorders, 208, 483–489.
Rozental, A. (2020). Beyond perfect? A case illustration of working with perfectionism using cognitive behavior therapy. Journal of Clinical Psychology, 76(11), 2041-2054.
Rozental, A., Shafran, R., Wade, T., Egan, S., Nordgren, L. B., Carlbring, P., Landström, A., Roos, S., Skoglund, M., Thelander, E., Trosell, L., Örtenholm, A., & Andersson, G. (2017). A randomized controlled trial of Internet-Based Cognitive Behavior Therapy for perfectionism including an investigation of outcome predictors. Behavior Research and Therapy, 95, 79-86.
Shafran, R., Coughtrey, A.,& Kothari, R.(2016). New frontiers in the treatment of perfectionism. International Journal of Cognitive Therapy, 9(2), 156-170.
Tan, R., Jing, H., Sei, B., & Res, T. (2018). Schema therapy: An experiential approach to dealing with maladaptive schema mode. Journal of Scientific & Technical Research, 8(1), 6228-6230.
Tenore, K., Basile, B., Mancini, F., & Luppion. O. I. (2018). A theoretical integration of schema therapy and cognitive therapy in OCD treatment: Conceptualization and rationale (Part II). Psychology, 9, 2278-2295.
Vanstone, D. M., & Hicks, R. E. (2019). Transitioning to university: Coping styles as mediators between adaptive–maladaptive perfectionism and test anxiety. Personality and Individual Differences, 141, 68-75.
Wagner, M.E., & Cousey- Upton, R. (2017). Perfectionism occupational science students: Occupational therapy implications. Journal of Occupational Therapy, 45(Z), 62-77.
Yua, J. H., Chae, S., & Chang, K. H. (2016). The relationship among self- efficacy, perfectionism and academic burnout in medical school students. Korean Journal of Medical Education, 28(1), 49-55.