• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Peer Review Process
    • Indexing and Abstracting
    • FAQ
    • News
    • Related Links
    • Journal statistical information
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Rewievers
    • Year 2019
    • Year 2020
    • Year2021
    • Year2022
    • year2023
    • year2024
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • Persian

بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر

Document Type : Scientific Articles

Author

  • mohsen khorshdzadeh
10.22111/jeps.2005.828

Journal of Educational Psychology Studies
Volume 1, Issue 1 - Serial Number 1
June 2004
Pages 117-133

Files

  • XML
  • PDF 247.29 K

Share

How to cite

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER

Statistics

  • Article View: 3,456
  • PDF Download: 1,472

APA

khorshdzadeh, M. (2005). بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر. Journal of Educational Psychology Studies, 1(1), 117-133. doi: 10.22111/jeps.2005.828

MLA

khorshdzadeh, M. . "بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر", Journal of Educational Psychology Studies, 1, 1, 2005, 117-133. doi: 10.22111/jeps.2005.828

HARVARD

khorshdzadeh, M. (2005). 'بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر', Journal of Educational Psychology Studies, 1(1), pp. 117-133. doi: 10.22111/jeps.2005.828

CHICAGO

M. khorshdzadeh, "بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر," Journal of Educational Psychology Studies, 1 1 (2005): 117-133, doi: 10.22111/jeps.2005.828

VANCOUVER

khorshdzadeh, M. بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر. Journal of Educational Psychology Studies, 2005; 1(1): 117-133. doi: 10.22111/jeps.2005.828

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Sitemap

Latest News

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY-NC 4.0)

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal management system. designed by sinaweb