khorshdzadeh, M. (2005). بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعلپذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر. Journal of Educational Psychology Studies, 1(1), 117-133. doi: 10.22111/jeps.2005.828
MLA
khorshdzadeh, M. . "بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعلپذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر", Journal of Educational Psychology Studies, 1, 1, 2005, 117-133. doi: 10.22111/jeps.2005.828
HARVARD
khorshdzadeh, M. (2005). 'بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعلپذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر', Journal of Educational Psychology Studies, 1(1), pp. 117-133. doi: 10.22111/jeps.2005.828
CHICAGO
M. khorshdzadeh, "بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعلپذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر," Journal of Educational Psychology Studies, 1 1 (2005): 117-133, doi: 10.22111/jeps.2005.828
VANCOUVER
khorshdzadeh, M. بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعلپذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر. Journal of Educational Psychology Studies, 2005; 1(1): 117-133. doi: 10.22111/jeps.2005.828