پژوهش حاضر با هدف بررسی و مقایسه خودپنداره دانشجویان ایرانی و افغانی انجام گرفته است. جامعه آماری شامل دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاههای تهران می¬باشد. گروه نمونه¬ پژوهش از 120 دانشجوی دختر و پسر،60 نفر ایرانی و 60 نفر افغانی به روش تصادفی انتخاب شده است. روش پژوهش توصیفی از نوع زمینه¬یابی بوده است. ابزار مورد استفاده در پژوهش مقیاس خودپنداره راجرز در نظر گرفته شده است. نتایج حاصل از آزمون¬ تحلیل واریانس نشان می دهد که بین خود پنداره دانشجویان ایرانی و افغانی تفاوت معناداری وجود دارد. اما عامل جنسیت به طور معناداری بر خود پنداره تاثیر گذار نبوده است
shoa kazemi, M. and momeni javid, M. (2009). مقایسه خودپنداره دانشجویان ایرانی و افغانی. Journal of Educational Psychology Studies, 5(8), 57-72. doi: 10.22111/jeps.2009.746
MLA
shoa kazemi, M. , and momeni javid, M. . "مقایسه خودپنداره دانشجویان ایرانی و افغانی", Journal of Educational Psychology Studies, 5, 8, 2009, 57-72. doi: 10.22111/jeps.2009.746
HARVARD
shoa kazemi, M., momeni javid, M. (2009). 'مقایسه خودپنداره دانشجویان ایرانی و افغانی', Journal of Educational Psychology Studies, 5(8), pp. 57-72. doi: 10.22111/jeps.2009.746
CHICAGO
M. shoa kazemi and M. momeni javid, "مقایسه خودپنداره دانشجویان ایرانی و افغانی," Journal of Educational Psychology Studies, 5 8 (2009): 57-72, doi: 10.22111/jeps.2009.746
VANCOUVER
shoa kazemi, M., momeni javid, M. مقایسه خودپنداره دانشجویان ایرانی و افغانی. Journal of Educational Psychology Studies, 2009; 5(8): 57-72. doi: 10.22111/jeps.2009.746