نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش پرورش شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]
  • آموزش مثبت اثربخشی آموزش مثبت نگر بر احساس معنا در زندگی و لذت همراه با تأنی در دانش‌آموزان دوره متوسط دوم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 76-53]
  • آموزه های اسلام اثر بخشی آموزش خودآگاهی از منظر آموزه های اسلام بر کاهش فشار روانی دانشجویان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 174-159]

ا

  • ابزارها وروش‌های تشخیص نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی در ایران [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 98-77]
  • اثربخشی مدیریت تاثیر رهبری اصیل بر اثربخشی مدیریت مدارس با نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 172-145]
  • احترام شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]
  • احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی تبیین علّی احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز بر اساس ذهن آگاهی و عدم درگیری اخلاقی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 1-24]
  • احساس معنا اثربخشی آموزش مثبت نگر بر احساس معنا در زندگی و لذت همراه با تأنی در دانش‌آموزان دوره متوسط دوم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 76-53]
  • اختلال ریاضی نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی در ایران [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 98-77]
  • اختلال یادگیری خاص ( ریاضی اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]
  • اخلاق و ادب شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]
  • ادراک از محیط یادگیری پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و امید به اشتغال در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 153-173]
  • اشتیاق شغلی نقش اشتیاق شغلی و رضایت شغلی معلّمان در پیش‌‏بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 33-20]
  • اضطراب بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانش‌آموزان کمرو [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 120-99]
  • اضطراب امتحان رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 105-124]
  • اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی نقش الگوهای ارتباط خانواده و جو روانی- اجتماعی کلاس درس اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 144-121]
  • افسردگی بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
  • الگوهای ارتباط خانواده نقش الگوهای ارتباط خانواده و جو روانی- اجتماعی کلاس درس اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 144-121]
  • امید به اشتغال پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و امید به اشتغال در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 153-173]
  • امید درمانی اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 102-77]
  • امیدواری پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
  • انتقال اطلاعات بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
  • انگیزه پیشرفت مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]
  • اهداف پیشرفت رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 105-124]

ب

  • بازتوانی شناختی(کامپیوتری) اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]
  • بازی‌های توجه اثربخشی بازی‌های توجه بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر با نارساخوانی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 53-34]
  • بازی‌های رایانه‌ای مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازی‌های رایانه‌ای [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 198-175]
  • باورهای کودکان درباره طلاق والدین طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]

پ

  • پیشرفت تحصیلی تأثیر روش تدریس بحث‌گروهی بر مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
  • پیوند با مدرسه نقش اشتیاق شغلی و رضایت شغلی معلّمان در پیش‌‏بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 33-20]

ت

  • تجسم سنجش میزان هوش فضایی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر همدان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 122-103]
  • تسهیم دانش تاثیر رهبری اصیل بر اثربخشی مدیریت مدارس با نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 172-145]
  • تعلل‌ورزی تحصیلی نقش کیفیت محیط آموزشی در خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی-‌گری تعلل‌ورزی تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 52-23]
  • تعلل ورزی تحصیلی اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 102-77]
  • تغییرات ادارکی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
  • توانایی حل مسأله ریاضی مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]

ج

  • جهت گیری آینده تأثیر نیازهای روان‌شناختی بر جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 25-46]
  • جهت گیری مذهبی نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
  • جو روانی اجتماعی کلاس نقش الگوهای ارتباط خانواده و جو روانی- اجتماعی کلاس درس اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 144-121]

چ

  • چرخش ذهنی سنجش میزان هوش فضایی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر همدان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 122-103]

ح

  • حافظه دیداری سنجش میزان هوش فضایی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر همدان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 122-103]
  • حالت‌های روان‌شناختی مثبت وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
  • حل مسئله بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]

خ

  • خشم نقش رضایت از زندگی در پیش‌بینی خشم در محیط مدرسه [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 158-145]
  • خواندن و نوشتن) اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]
  • خودآگاهی اثر بخشی آموزش خودآگاهی از منظر آموزه های اسلام بر کاهش فشار روانی دانشجویان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 174-159]
  • خودآموزی کلامی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانش‌آموزان کمرو [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 120-99]
  • خودتنظیمی یادگیری اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 102-77]
  • خودشناسی انسجامی بررسی رابطه هویت(بزرگسالی در حال ظهور) با خودشناسی انسجامی و رفتار کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 47-66]
  • خودکارآمدی اجتماعی پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی در دانش آموزان از طریق دل‌بستگی به والدین و همسالان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 67-84]
  • خودکارآمدی تحصیلی رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 105-124]
  • خودناتوان‌سازی تحصیلی نقش کیفیت محیط آموزشی در خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی-‌گری تعلل‌ورزی تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 52-23]
  • خوش‌بینی تحصیلی نقش کیفیت محیط آموزشی در خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی-‌گری تعلل‌ورزی تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 52-23]

د

  • دانش‌آموز تأثیر نیازهای روان‌شناختی بر جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 25-46]
  • دانش‌آموزان دبیرستان رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 105-124]
  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی بازی‌های توجه بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر با نارساخوانی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 53-34]
  • دانش‌آموزان کمرو اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانش‌آموزان کمرو [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 120-99]
  • دانش آموزان نارسا خوان تاثیر شن ‌بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
  • دانش آموز محور بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
  • دانشجو پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
  • دانشجویان پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و امید به اشتغال در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 153-173]
  • درک مطلب خواندن بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
  • دشواری تنظیم هیجان پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
  • دل‌بستگی پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی در دانش آموزان از طریق دل‌بستگی به والدین و همسالان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 67-84]

ذ

  • ذهن‌آگاهی تبیین علّی احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز بر اساس ذهن آگاهی و عدم درگیری اخلاقی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 1-24]

ر

  • راهبردهای مقابله با استرس طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
  • رشد اجتماعی تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
  • رشد اخلاقی مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازی‌های رایانه‌ای [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 198-175]
  • رضایت از زندگی نقش رضایت از زندگی در پیش‌بینی خشم در محیط مدرسه [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 158-145]
  • رضایت از زندگی پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی در دانش آموزان از طریق دل‌بستگی به والدین و همسالان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 67-84]
  • رضایت شغلی نقش اشتیاق شغلی و رضایت شغلی معلّمان در پیش‌‏بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 33-20]
  • رفتار کمک طلبی تحصیلی بررسی رابطه هویت(بزرگسالی در حال ظهور) با خودشناسی انسجامی و رفتار کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 47-66]
  • رهبری اصیل تاثیر رهبری اصیل بر اثربخشی مدیریت مدارس با نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 172-145]
  • روان‌شناسی مثبت‌نگر اثربخشی آموزش مثبت نگر بر احساس معنا در زندگی و لذت همراه با تأنی در دانش‌آموزان دوره متوسط دوم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 76-53]
  • روش تدریس بحث گروهی تأثیر روش تدریس بحث‌گروهی بر مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
  • رویکرد معلم به تدریس بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]

س

  • سازگاری وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
  • سخت‌رویی روانشناختی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی براساس مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی و سخت‌رویی روانشناختی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 144-123]
  • سرزندگی تحصیلی پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و امید به اشتغال در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 153-173]
  • سرمایه روانشناختی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی براساس مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی و سخت‌رویی روانشناختی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 144-123]

ش

  • شن بازی درمانی تاثیر شن ‌بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
  • شهر اسلامشهر شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]

ع

  • عادات مطالعه رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 105-124]
  • عدم درگیری اخلاقی تبیین علّی احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز بر اساس ذهن آگاهی و عدم درگیری اخلاقی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 1-24]
  • عملکرد تأثیر آموزش هوش هیجانی و هوش معنوی بر بهبود عملکرد زبان‌آموزان انگلیسی در مهارت‌های چهارگانه [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 76-97]
  • عملکرد تحصیلی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی براساس مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی و سخت‌رویی روانشناختی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 144-123]
  • عملکرد خواندن اثربخشی بازی‌های توجه بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر با نارساخوانی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 53-34]

ف

  • فشار روانی اثر بخشی آموزش خودآگاهی از منظر آموزه های اسلام بر کاهش فشار روانی دانشجویان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 174-159]

ک

  • کفایت اجتماعی تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
  • کودکان پیش‌دبستانی تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
  • کیفیت دلبستگی طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
  • کیفیت محیط آموزشی نقش کیفیت محیط آموزشی در خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی-‌گری تعلل‌ورزی تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 52-23]

ل

  • لذت همراه با تأنی اثربخشی آموزش مثبت نگر بر احساس معنا در زندگی و لذت همراه با تأنی در دانش‌آموزان دوره متوسط دوم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 76-53]

م

  • محیط مدرسه نقش رضایت از زندگی در پیش‌بینی خشم در محیط مدرسه [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 158-145]
  • مذهب بیرونی نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
  • مذهب درونی نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
  • مشکلات رفتاری تأثیر روش تدریس بحث‌گروهی بر مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
  • معلم محور بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
  • مهارت تفکر انتقادی مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]
  • مهارت های اجتماعی تأثیر روش تدریس بحث‌گروهی بر مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
  • مهارت‌های ارتباطی وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
  • مهارت‌های چهارگانه تأثیر آموزش هوش هیجانی و هوش معنوی بر بهبود عملکرد زبان‌آموزان انگلیسی در مهارت‌های چهارگانه [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 76-97]

ن

  • نارساخوانی اثربخشی بازی‌های توجه بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر با نارساخوانی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 53-34]
  • ناگویی هیجانی تاثیر شن ‌بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
  • نقد و بررسی نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی در ایران [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 98-77]
  • نگرش به خشونت مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازی‌های رایانه‌ای [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 198-175]
  • نگرش به ریاضیات مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]
  • نگرش مذهبی پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
  • نوجوان پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی در دانش آموزان از طریق دل‌بستگی به والدین و همسالان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 67-84]
  • نوجوانان طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
  • نوروفیدبک اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]
  • نیاز روان‌شناختی تأثیر نیازهای روان‌شناختی بر جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 25-46]

ه

  • همدلی مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازی‌های رایانه‌ای [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 198-175]
  • همدلی تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
  • هوش اخلاقی نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
  • هوش فضایی سنجش میزان هوش فضایی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر همدان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 122-103]
  • هوش معنوی تأثیر آموزش هوش هیجانی و هوش معنوی بر بهبود عملکرد زبان‌آموزان انگلیسی در مهارت‌های چهارگانه [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 76-97]
  • هوش هیجانی تأثیر آموزش هوش هیجانی و هوش معنوی بر بهبود عملکرد زبان‌آموزان انگلیسی در مهارت‌های چهارگانه [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 76-97]
  • هویت(بزرگسالی در حال ظهور) بررسی رابطه هویت(بزرگسالی در حال ظهور) با خودشناسی انسجامی و رفتار کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 47-66]
  • هویت تحصیلی تأثیر نیازهای روان‌شناختی بر جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 25-46]