نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش از دور استلزامات تربیتی مؤلفه‌‌‌‌های زیبایی‌‌شناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
  • آموزش شناختی – رفتاری اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 203-222]
  • آموزش کاهش استرس تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنی‌بر ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهن‌‌آگاهی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]
  • آموزش مؤلفه‌های آرامش روان‌شناختی مبتنی بر دیدگاه اسلامی اثربخشی آموزش مؤلفه های آرامش روانشناختی مبتنی بر دیدگاه اسلامی (صبر و دعا) در اضطراب امتحان و تاب آوری دانش آموزان پسر متوسطه اول شهر زاهدان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 185-202]
  • آموزش مثبت اندیشی تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
  • آموزش مهارت‌‌های مطالعه و یادگیری مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌‌های مطالعه و یادگیری با خودآموزی کلامی بر اضطراب امتحان دانش‌‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 171-198]

ا

  • احساسات سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراک‌شده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]
  • اختلالات رفتاری نقش سیستم‌‌‌‌های مغزی-رفتاری و تیپ‌‌‌‌های صبحی-عصری در پیش‌‌‌‌بینی اختلالات رفتاری دانش‌‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 35-58]
  • اختلال دیکته‌‌نویسی بررسی رابطۀ بیش‌‌فعالی با میزان حافظه و اختلال دیکته‌‌نویسی دانش‌‌آموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]
  • ارتباطات بین فردی روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
  • استلزامات تربیتی استلزامات تربیتی مؤلفه‌‌‌‌های زیبایی‌‌شناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
  • اشتیاق تحصیلی نقش اشتیاق تحصیلی و شکفتگی در پیش‌بینی هیجان‌‌‌های تحصیلی دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 243-270]
  • اضطراب تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
  • اضطراب بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
  • اضطراب امتحان مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌‌های مطالعه و یادگیری با خودآموزی کلامی بر اضطراب امتحان دانش‌‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 171-198]
  • اضطراب امتحان اثربخشی آموزش مؤلفه های آرامش روانشناختی مبتنی بر دیدگاه اسلامی (صبر و دعا) در اضطراب امتحان و تاب آوری دانش آموزان پسر متوسطه اول شهر زاهدان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 185-202]
  • اضطراب امتحان اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 203-222]
  • اعتیاد به اینترنت پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس افسردگی و هیجان خواهی در دختران دانش‌آموز [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 93-116]
  • افسردگی تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی بر کاهش نشانه های افسردگی در دختران نوجوان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 125-148]
  • افسردگی پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس افسردگی و هیجان خواهی در دختران دانش‌آموز [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 93-116]
  • الگوهای ارتباطی خانواده نقش واسطه گری سازگاری اجتماعی در بین الگوهای خانواده و سلامت روان نوجوانان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 237-256]
  • امید اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر کیفیت زندگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 117-134]
  • امیدواری اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در افزایش امیدواری و کاهش هیجانات منفی دانش‌آموزان پسر پایه نهم [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 223-246]
  • اندازه اثر فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 247-270]
  • انعطاف‌‌پذیری شناختی بررسی نقش مهارت‌های اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطه‌ای انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]
  • انگیزش تحصیلی رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 107-134]

ب

  • باورهای غیرمنطقی بررسی رابطۀ هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی با سلامت روان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 39-58]
  • باورهای هوشی رابطه علّی باورهای هوشی و برخی مؤلفه های خودتنظیمی با میانجی‌گری جهت‌گیری های هدف در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 1-36]
  • باورهای وسواسی نقش باورهای وسواسی و کمال گرایی در تصویر بدنی دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان های شهر زاهدان [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 167-186]
  • بزهکاری جنسی تحلیل رابطه بین سبک زندگی و تربیت جنسی نوجوانان شهر زاهدان با نگاهی به پیش‌گیری از جرم [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 73-96]
  • بستۀ آموزشی تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسه‌‌محور ‌‌مبتنی ‌‌بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
  • بهزیستی روانی روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
  • بیش‌‌فعالی بررسی رابطۀ بیش‌‌فعالی با میزان حافظه و اختلال دیکته‌‌نویسی دانش‌‌آموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]

پ

  • پایۀ تحصیلی بررسی مقایسه‌ای احساس شادکامی دانش‌آموزان دختر و پسر دورۀ متوسطۀ دوم شهرستان زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 199-216]
  • پرسشنامۀ کاربردی یادگیری الکترونیک طراحی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]
  • پژوهش ترکیبی اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهن‌آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل‌ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهن‌آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل‌ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
  • پیشرفت تحصیلی رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
  • پیشرفت تحصیلی سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراک‌شده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]
  • پیوند با مدرسه پیش‌‌بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌‌آموزان براساس حمایت تحصیلی و خودپندارۀ تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 187-206]

ت

  • تئوری انتخات تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسه‌‌محور ‌‌مبتنی ‌‌بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
  • تاب آوری روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
  • تاب‌‌آوری تحصیلی رابطۀ جوّ مدرسه و تاب‌‌آوری تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 51-80]
  • تاب آوری:صبر و دعا اثربخشی آموزش مؤلفه های آرامش روانشناختی مبتنی بر دیدگاه اسلامی (صبر و دعا) در اضطراب امتحان و تاب آوری دانش آموزان پسر متوسطه اول شهر زاهدان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 185-202]
  • تجربه شیفتگی رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]
  • تجربۀ غرقگی رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روان‌‌شناختی معلمان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 217-242]
  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
  • تحلیل مسیر رابطۀ جوّ مدرسه و تاب‌‌آوری تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 51-80]
  • تدریس سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراک‌شده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]
  • تربیت جنسی تحلیل رابطه بین سبک زندگی و تربیت جنسی نوجوانان شهر زاهدان با نگاهی به پیش‌گیری از جرم [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 73-96]
  • تعارض والد- نوجوان اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و مدیریت خشم بر کاهش تعارضات والد – نوجوان در بین دانش‌آموزان پسر [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 149-176]
  • تعلل‏ ورزی تحصیلی اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهن‌آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل‌ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
  • تنظیم شناختی هیجان نقش خوش‌بینی‎تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش‎بینی خودناتوان‎سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 207-240]
  • توانمندسازی روان‌‌شناختی رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روان‌‌شناختی معلمان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 217-242]
  • تیپ‌‌‌‌های صبحی- عصری نقش سیستم‌‌‌‌های مغزی-رفتاری و تیپ‌‌‌‌های صبحی-عصری در پیش‌‌‌‌بینی اختلالات رفتاری دانش‌‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 35-58]

ج

  • جنسیت بررسی مقایسه‌ای احساس شادکامی دانش‌آموزان دختر و پسر دورۀ متوسطۀ دوم شهرستان زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 199-216]
  • جهت گیری هدف رابطه علّی باورهای هوشی و برخی مؤلفه های خودتنظیمی با میانجی‌گری جهت‌گیری های هدف در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 1-36]
  • جوّ عاطفی خانواده بررسی نقش مهارت‌های اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطه‌ای انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]
  • جوّ مدرسه رابطۀ جوّ مدرسه و تاب‌‌آوری تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 51-80]

چ

  • چشم انداز زمان آینده رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]

ح

  • حافظه بررسی رابطۀ بیش‌‌فعالی با میزان حافظه و اختلال دیکته‌‌نویسی دانش‌‌آموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]
  • حرمت خود رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
  • حل مسألۀ اجتماعی بررسی نقش مهارت‌های اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطه‌ای انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]
  • حمایت اجتماعی رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
  • حمایت تحصیلی پیش‌‌بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌‌آموزان براساس حمایت تحصیلی و خودپندارۀ تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 187-206]

خ

  • خودآگاهی رابطه خودآگاهی و یادگیری خودتنظیمی با سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 29-50]
  • خودآموزی کلامی مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌‌های مطالعه و یادگیری با خودآموزی کلامی بر اضطراب امتحان دانش‌‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 171-198]
  • خودپندارۀ تحصیلی پیش‌‌بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌‌آموزان براساس حمایت تحصیلی و خودپندارۀ تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 187-206]
  • خودتنظیمی تحصیلی تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنی‌بر ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهن‌‌آگاهی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]
  • خودکارآمدی رابطه بین نیازهای اساسی روان شناختی و درگیری تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 37-72]
  • خودکارآمدی روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
  • خودکارآمدی رابطه علّی باورهای هوشی و برخی مؤلفه های خودتنظیمی با میانجی‌گری جهت‌گیری های هدف در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 1-36]
  • خودناتوان‎سازی تحصیلی نقش خوش‌بینی‎تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش‎بینی خودناتوان‎سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 207-240]
  • خوش بینی تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
  • خوش‌بینی‎تحصیلی نقش خوش‌بینی‎تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش‎بینی خودناتوان‎سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 207-240]

د

  • دانش‏ آموزان اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهن‌آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل‌ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
  • دانش‌‌آموز نقش اشتیاق تحصیلی و شکفتگی در پیش‌بینی هیجان‌‌‌های تحصیلی دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 243-270]
  • دانش‌‌آموزان بررسی رابطۀ بیش‌‌فعالی با میزان حافظه و اختلال دیکته‌‌نویسی دانش‌‌آموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]
  • دانش‌آموزان اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 203-222]
  • دانش‌آموزان پسر اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در افزایش امیدواری و کاهش هیجانات منفی دانش‌آموزان پسر پایه نهم [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 223-246]
  • دانش آموزان دختر تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی بر کاهش نشانه های افسردگی در دختران نوجوان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 125-148]
  • دانشجویان رابطۀ یادگیری خودنظم‌‌‌ده و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اشکذر [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 81-106]
  • درگیری تحصیلی رابطه بین نیازهای اساسی روان شناختی و درگیری تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 37-72]
  • درمان پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در افزایش امیدواری و کاهش هیجانات منفی دانش‌آموزان پسر پایه نهم [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 223-246]
  • درمان شناختی-رفتاری تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی بر کاهش نشانه های افسردگی در دختران نوجوان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 125-148]
  • دورۀ ابتدایی شهرستان کرج طراحی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]
  • دیویی استلزامات تربیتی مؤلفه‌‌‌‌های زیبایی‌‌شناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]

ذ

  • ذهن‌آگاهی تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنی‌بر ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهن‌‌آگاهی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]

ر

  • راهبردهای مقابله ای رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 107-134]
  • راهبردهای یادگیری خودتنظیم رابطه علّی باورهای هوشی و برخی مؤلفه های خودتنظیمی با میانجی‌گری جهت‌گیری های هدف در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 1-36]
  • راهبرهای انگیزشی رابطۀ یادگیری خودنظم‌‌‌ده و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اشکذر [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 81-106]
  • رواسازی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
  • رویکردهای مطالعه رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 107-134]

ز

  • زیبایی‌‌شناسی استلزامات تربیتی مؤلفه‌‌‌‌های زیبایی‌‌شناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]

س

  • سازگاری اجتماعی رابطه خودآگاهی و یادگیری خودتنظیمی با سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 29-50]
  • سازگاری اجتماعی نقش واسطه گری سازگاری اجتماعی در بین الگوهای خانواده و سلامت روان نوجوانان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 237-256]
  • سبک زندگی تحلیل رابطه بین سبک زندگی و تربیت جنسی نوجوانان شهر زاهدان با نگاهی به پیش‌گیری از جرم [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 73-96]
  • سرزندگی تحصیلی رابطۀ جوّ مدرسه و تاب‌‌آوری تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 51-80]
  • سرزندگی تحصیلی تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنی‌بر ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهن‌‌آگاهی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]
  • سرزندگی تحصیلی تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسه‌‌محور ‌‌مبتنی ‌‌بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
  • سرمایه روان‌شناختی روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
  • سلامت روان نقش واسطه گری سازگاری اجتماعی در بین الگوهای خانواده و سلامت روان نوجوانان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 237-256]
  • سلامت روان بررسی رابطۀ هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی با سلامت روان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 39-58]
  • سیستم‌‌‌‌های مغزی-رفتاری نقش سیستم‌‌‌‌های مغزی-رفتاری و تیپ‌‌‌‌های صبحی-عصری در پیش‌‌‌‌بینی اختلالات رفتاری دانش‌‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 35-58]

ش

  • شادکامی بررسی مقایسه‌ای احساس شادکامی دانش‌آموزان دختر و پسر دورۀ متوسطۀ دوم شهرستان زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 199-216]
  • شکفتگی نقش اشتیاق تحصیلی و شکفتگی در پیش‌بینی هیجان‌‌‌های تحصیلی دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 243-270]
  • شهر زاهدان تحلیل رابطه بین سبک زندگی و تربیت جنسی نوجوانان شهر زاهدان با نگاهی به پیش‌گیری از جرم [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 73-96]

ط

  • طراحی طراحی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]

ف

  • فرا تحلیل فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 247-270]
  • فرسودگی تحصیلی رابطۀ یادگیری خودنظم‌‌‌ده و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اشکذر [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 81-106]
  • فلسفه برای کودکان تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]
  • فلسفه یادگیری تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]
  • فلسفه یادگیری وینچ تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]

ک

  • کارکردهای اجرایی بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
  • کمال گرایی و تصویر بدنی نقش باورهای وسواسی و کمال گرایی در تصویر بدنی دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان های شهر زاهدان [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 167-186]
  • کنترل سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراک‌شده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]
  • کودکان بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
  • کیفیت زندگی اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر کیفیت زندگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 117-134]

م

  • مدرسه-محور تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسه‌‌محور ‌‌مبتنی ‌‌بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
  • مدیریت خشم اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و مدیریت خشم بر کاهش تعارضات والد – نوجوان در بین دانش‌آموزان پسر [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 149-176]
  • معلول اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر کیفیت زندگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 117-134]
  • مقیاس هیجان کلاسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
  • منبع کنترل درونی و بیرونی رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روان‌‌شناختی معلمان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 217-242]
  • مهارت حل مسئله اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و مدیریت خشم بر کاهش تعارضات والد – نوجوان در بین دانش‌آموزان پسر [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 149-176]
  • مهارت‌‌های اجتماعی بررسی نقش مهارت‌های اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطه‌ای انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]

ن

  • نظریه انتظار-ارزش رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]
  • نظریه پاسخ هیجانی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
  • نظریه خودتعیین گری رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]
  • نوجوانان تحلیل رابطه بین سبک زندگی و تربیت جنسی نوجوانان شهر زاهدان با نگاهی به پیش‌گیری از جرم [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 73-96]
  • نیازهای اساسی روان‌شناختی رابطه بین نیازهای اساسی روان شناختی و درگیری تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 37-72]

و

  • ویژگی‌های روان‌سنجی طراحی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]

ه

  • هوش اخلاقی فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 247-270]
  • هوش هیجانی رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
  • هوش هیجانی بررسی رابطۀ هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی با سلامت روان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 39-58]
  • هیجان ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
  • هیجانات منفی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در افزایش امیدواری و کاهش هیجانات منفی دانش‌آموزان پسر پایه نهم [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 223-246]
  • هیجان خواهی پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس افسردگی و هیجان خواهی در دختران دانش‌آموز [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 93-116]
  • هیجان‌‌های تحصیلی نقش اشتیاق تحصیلی و شکفتگی در پیش‌بینی هیجان‌‌‌های تحصیلی دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 243-270]

ی

  • یادگیری خود تنظیمی رابطه خودآگاهی و یادگیری خودتنظیمی با سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 29-50]
  • یادگیری خودنظم‌‌‌‌ده رابطۀ یادگیری خودنظم‌‌‌ده و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اشکذر [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 81-106]