نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون درک مفهومی تدوین ابزار سنجش درک مفهومی علوم پایه هشتم و تعیین رابطه آن با عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 53-68]

ا

  • اخلاق فاعلی بررسی تاثیر آموزش "فلسفه برای کودکان" بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهر تهران در سال 1387 [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 65-82]
  • ادراک از حمایت خودمختاری معلم پیشایندها و پیامدهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان دختر: نقش حمایت خودمختاری والدین، معلم و کنترل ادراک شده [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 113-138]
  • ادراک از حمایت خودمختاری والدین پیشایندها و پیامدهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان دختر: نقش حمایت خودمختاری والدین، معلم و کنترل ادراک شده [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 113-138]
  • استرس تحصیلی نقش خوددلسوزی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 109-126]
  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سخت‌ رویی مرتبط با مدرسه در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 21-46]
  • افت تحصیلی مقایسه باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان مشروط و عادی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 1-20]
  • انگیزش تحصیلی نقش پیش بینی کنندگی انگیزش تحصیلی در ارتباط با سبک‌های هویت و راهبردهای فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 83-112]

ب

  • باور به دنیای عادلانه نقش باور به دنیای عادلانه در پیش‌بینی رضایت از زندگی دانشجویان دختر دانشگاه سیستان و بلو‌چستان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
  • باورهای انگیزشی مقایسه باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان مشروط و عادی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 1-20]
  • باورهای معلمان درباره قلدری تحلیل کانونی رابطه باورهای معلمان درباره قلدری دانش آموزان با راهبردهای مدیریت رفتار در کلاس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 127-150]
  • بهزیستی ذهنی تأثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر با تأکید بر روش ادوارد دبونو (CORT) بر مهارت حل مسئله و بهزیستى ذهنی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 47-64]

پ

  • پیشرفت تحصیلی پیشایندها و پیامدهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان دختر: نقش حمایت خودمختاری والدین، معلم و کنترل ادراک شده [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 113-138]

ت

  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سخت‌ رویی مرتبط با مدرسه در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 21-46]
  • تحول اخلاقی بررسی تاثیر آموزش "فلسفه برای کودکان" بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهر تهران در سال 1387 [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 65-82]
  • تراز تحول اخلاقی بررسی تاثیر آموزش "فلسفه برای کودکان" بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهر تهران در سال 1387 [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 65-82]
  • تفاوت های جنسیتی تبیین رفتار اخلاقی در نوجوانان براساس دانش فراشناخت اخلاقی با توجه به تفاوت های جنسیتی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 159-172]
  • تنظیم هیجانی پیشایندها و پیامدهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان دختر: نقش حمایت خودمختاری والدین، معلم و کنترل ادراک شده [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 113-138]
  • تنیدگی تحصیلی پیشایندها و پیامدهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان دختر: نقش حمایت خودمختاری والدین، معلم و کنترل ادراک شده [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 113-138]

ج

  • جرات‌ورزی رابطه سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های انضباطی با جرأت‌ورزی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 21-38]

خ

  • خود پیروری اخلاقی بررسی تاثیر آموزش "فلسفه برای کودکان" بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهر تهران در سال 1387 [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 65-82]
  • خود تعیین گری درون فکنی شده پیش بینی خودتعیین گری مذهبی توسط سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 139-158]
  • خود تعیین گری مذهبی خودپذیر پیش بینی خودتعیین گری مذهبی توسط سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 139-158]
  • خوددلسوزی نقش خوددلسوزی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 109-126]

د

  • دانشجویان نقش باور به دنیای عادلانه در پیش‌بینی رضایت از زندگی دانشجویان دختر دانشگاه سیستان و بلو‌چستان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
  • دانش فراشناخت اخلاقی تبیین رفتار اخلاقی در نوجوانان براساس دانش فراشناخت اخلاقی با توجه به تفاوت های جنسیتی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 159-172]
  • دختر نقش باور به دنیای عادلانه در پیش‌بینی رضایت از زندگی دانشجویان دختر دانشگاه سیستان و بلو‌چستان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
  • درک مفهومی تدوین ابزار سنجش درک مفهومی علوم پایه هشتم و تعیین رابطه آن با عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 53-68]

ذ

  • ذهن‌آگاهی نقش خوددلسوزی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 109-126]

ر

  • راهبردهای خودتنظیمی یادگیری مقایسه باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان مشروط و عادی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 1-20]
  • راهبردهای فراشناختی نقش پیش بینی کنندگی انگیزش تحصیلی در ارتباط با سبک‌های هویت و راهبردهای فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 83-112]
  • راهبردهای مدیریت رفتار تحلیل کانونی رابطه باورهای معلمان درباره قلدری دانش آموزان با راهبردهای مدیریت رفتار در کلاس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 127-150]
  • راهبردهای مقابله‌ای اثربخشی آموزش رفتارهای سالم (با تأکید بر حل مسئله) بر سبک‌های حل مسئله و راهبردهای مقابله‌ای سازنده در نوجوانان دانش آموز [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 89-108]
  • رضایت از زندگی نقش باور به دنیای عادلانه در پیش‌بینی رضایت از زندگی دانشجویان دختر دانشگاه سیستان و بلو‌چستان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]
  • رفتار اخلاقی تبیین رفتار اخلاقی در نوجوانان براساس دانش فراشناخت اخلاقی با توجه به تفاوت های جنسیتی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 159-172]
  • رفتارهای سالم اثربخشی آموزش رفتارهای سالم (با تأکید بر حل مسئله) بر سبک‌های حل مسئله و راهبردهای مقابله‌ای سازنده در نوجوانان دانش آموز [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 89-108]
  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سخت‌ رویی مرتبط با مدرسه در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 21-46]
  • روح فلسفی مطالعه رابطه روح فلسفی و هوش معنوی با کیفیت تدریس معلمان مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 1-20]
  • روش ادوارد دبونو تأثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر با تأکید بر روش ادوارد دبونو (CORT) بر مهارت حل مسئله و بهزیستى ذهنی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 47-64]

س

  • سبک‌های انضباطی رابطه سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های انضباطی با جرأت‌ورزی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 21-38]
  • سبک‌های حل مسئله اثربخشی آموزش رفتارهای سالم (با تأکید بر حل مسئله) بر سبک‌های حل مسئله و راهبردهای مقابله‌ای سازنده در نوجوانان دانش آموز [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 89-108]
  • سبک های خودتعیین گری مذهبی پیش بینی خودتعیین گری مذهبی توسط سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 139-158]
  • سبک های دلبستگی پیش بینی خودتعیین گری مذهبی توسط سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 139-158]
  • سبک‌های فرزندپروری رابطه سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های انضباطی با جرأت‌ورزی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 21-38]
  • سبک‌های هویت نقش پیش بینی کنندگی انگیزش تحصیلی در ارتباط با سبک‌های هویت و راهبردهای فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 83-112]

ش

  • شهر بابل مطالعه رابطه روح فلسفی و هوش معنوی با کیفیت تدریس معلمان مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 1-20]

ع

  • عزت‌نفس پیش‌بینی ابعاد فرسودگی تحصیلی بر اساس ناگویی خلقی، هیجانات منفی و عزت‌ نفس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 69-88]
  • عملکرد علوم تدوین ابزار سنجش درک مفهومی علوم پایه هشتم و تعیین رابطه آن با عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 53-68]

ف

  • فرسودگی تحصیلی پیش‌بینی ابعاد فرسودگی تحصیلی بر اساس ناگویی خلقی، هیجانات منفی و عزت‌ نفس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 69-88]
  • فلسفه برای کودکان بررسی تاثیر آموزش "فلسفه برای کودکان" بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهر تهران در سال 1387 [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 65-82]

ق

  • قلدری تحلیل کانونی رابطه باورهای معلمان درباره قلدری دانش آموزان با راهبردهای مدیریت رفتار در کلاس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 127-150]

ک

  • کنترل ادراک شده پیشایندها و پیامدهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان دختر: نقش حمایت خودمختاری والدین، معلم و کنترل ادراک شده [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 113-138]
  • کیفیت تدریس مطالعه رابطه روح فلسفی و هوش معنوی با کیفیت تدریس معلمان مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 1-20]

م

  • معلمان مطالعه رابطه روح فلسفی و هوش معنوی با کیفیت تدریس معلمان مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 1-20]
  • مقیاس سخت‌رویی مرتبط با مدرسه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سخت‌ رویی مرتبط با مدرسه در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 21-46]
  • مهارت های تفکر تأثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر با تأکید بر روش ادوارد دبونو (CORT) بر مهارت حل مسئله و بهزیستى ذهنی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 47-64]
  • مهارت های حل‌مسئله تأثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر با تأکید بر روش ادوارد دبونو (CORT) بر مهارت حل مسئله و بهزیستى ذهنی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 47-64]

ن

  • ناگویی خلقی پیش‌بینی ابعاد فرسودگی تحصیلی بر اساس ناگویی خلقی، هیجانات منفی و عزت‌ نفس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 69-88]
  • نوجوانان تبیین رفتار اخلاقی در نوجوانان براساس دانش فراشناخت اخلاقی با توجه به تفاوت های جنسیتی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 159-172]
  • نوجوانان اثربخشی آموزش رفتارهای سالم (با تأکید بر حل مسئله) بر سبک‌های حل مسئله و راهبردهای مقابله‌ای سازنده در نوجوانان دانش آموز [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 89-108]

و

  • ویژگی‌های روانسنجی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سخت‌ رویی مرتبط با مدرسه در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 21-46]

ه

  • هوش معنوی مطالعه رابطه روح فلسفی و هوش معنوی با کیفیت تدریس معلمان مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 1-20]
  • هیجانات منفی پیش‌بینی ابعاد فرسودگی تحصیلی بر اساس ناگویی خلقی، هیجانات منفی و عزت‌ نفس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 69-88]