نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اجتماعی بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 117-133]
  • ادراک خود بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 117-133]
  • الگوی سخت تربیتی ساخت و اعتبار یابی مقیاس اندازه گیری الگوی سخت تربیتی والدین [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 97-116]
  • ایفای نقش مقایسه تاثیر روشهای تدریس سخنرانی ، بحث گروهی و ایفای نقش بر تغییر نگرش دانش آموزان نسبت به هدفهای ارزشی درس دینی سال اول راهنمایی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 29-44]

ب

  • بحث گروهی مقایسه تاثیر روشهای تدریس سخنرانی ، بحث گروهی و ایفای نقش بر تغییر نگرش دانش آموزان نسبت به هدفهای ارزشی درس دینی سال اول راهنمایی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 29-44]
  • بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 117-133]
  • بعد فعل پذیر (فیزیکی بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 117-133]

پ

  • پوشش تحصیلی بررسی کارآیی درونی شاخة فنی و حرفه ای آموزش متوسطة شهرستان شهرکرد طی سال های80- 1375 [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 1-16]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی رابطه بین مرکز کنترل درونی ـ بیرونی و پیشرفت تحصیلی و مقایسه آن در دانش آموزان پسر تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 45-56]

ت

  • تمرکز بر خود ساخت و اعتبار یابی مقیاس اندازه گیری الگوی سخت تربیتی والدین [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 97-116]

ح

خ

  • خشونت بررسی نوع و عوامل خشونت خانگی علیه زنان در بین قبایل ترکمن استان گلستان [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 73-96]
  • خود اثر بخشی ساخت و اعتبار یابی مقیاس اندازه گیری الگوی سخت تربیتی والدین [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 97-116]
  • خودپابی ساخت و اعتبار یابی مقیاس اندازه گیری الگوی سخت تربیتی والدین [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 97-116]

ر

  • روانی)بعد فاعل (تداوم بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 117-133]
  • روشهای تدریس مقایسه تاثیر روشهای تدریس سخنرانی ، بحث گروهی و ایفای نقش بر تغییر نگرش دانش آموزان نسبت به هدفهای ارزشی درس دینی سال اول راهنمایی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 29-44]

ز

  • زنان بررسی نوع و عوامل خشونت خانگی علیه زنان در بین قبایل ترکمن استان گلستان [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 73-96]

س

  • سبک های دلبستگی رابطة سبک های دلبستگی و کمال‏گرایی مثبت و منفی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 57-73]
  • سخنرانی مقایسه تاثیر روشهای تدریس سخنرانی ، بحث گروهی و ایفای نقش بر تغییر نگرش دانش آموزان نسبت به هدفهای ارزشی درس دینی سال اول راهنمایی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 29-44]

ض

  • ضریب کارایی بررسی کارآیی درونی شاخة فنی و حرفه ای آموزش متوسطة شهرستان شهرکرد طی سال های80- 1375 [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 1-16]

ط

  • طرحواره بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 117-133]

ع

  • عزت نفس ساخت و اعتبار یابی مقیاس اندازه گیری الگوی سخت تربیتی والدین [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 97-116]
  • عوامل اقتصادی بررسی نوع و عوامل خشونت خانگی علیه زنان در بین قبایل ترکمن استان گلستان [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 73-96]
  • عوامل روانشناختی بررسی نوع و عوامل خشونت خانگی علیه زنان در بین قبایل ترکمن استان گلستان [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 73-96]
  • عوامل شخصیتی بررسی نوع و عوامل خشونت خانگی علیه زنان در بین قبایل ترکمن استان گلستان [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 73-96]
  • عوامل فرهنگی بررسی نوع و عوامل خشونت خانگی علیه زنان در بین قبایل ترکمن استان گلستان [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 73-96]

ف

  • فعال بررسی مقایسه ای تحول ادراک خود در دو بعد فعل‌پذیر و فاعل درکودکان و نوجوانان دختر و پسر [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 117-133]

ک

  • کارایی درونی بررسی کارآیی درونی شاخة فنی و حرفه ای آموزش متوسطة شهرستان شهرکرد طی سال های80- 1375 [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 1-16]
  • کمال‏گرایی رابطة سبک های دلبستگی و کمال‏گرایی مثبت و منفی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 57-73]

م

  • مدیران ـ دبیران تربیت بدنی ـ درس تربیت بدنی بررسی نگرش مدیران مدارس و دبیران تربیت بدنی دبیرستانهای دخترانه شهر اصفهان نسبت به درس تربیت بدنی و ارائه راهکارهای مؤثر در این زمینه [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 17-28]
  • مرکز کنترل درونی ـ بیرونی بررسی رابطه بین مرکز کنترل درونی ـ بیرونی و پیشرفت تحصیلی و مقایسه آن در دانش آموزان پسر تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 45-56]
  • میانگین طول تحصیل بررسی کارآیی درونی شاخة فنی و حرفه ای آموزش متوسطة شهرستان شهرکرد طی سال های80- 1375 [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 1-16]

ن

  • نرخ ترک تحصیل بررسی کارآیی درونی شاخة فنی و حرفه ای آموزش متوسطة شهرستان شهرکرد طی سال های80- 1375 [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 1-16]
  • نرخ فارغ التحصیلی بررسی کارآیی درونی شاخة فنی و حرفه ای آموزش متوسطة شهرستان شهرکرد طی سال های80- 1375 [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 1-16]
  • نرخ قبولی بررسی کارآیی درونی شاخة فنی و حرفه ای آموزش متوسطة شهرستان شهرکرد طی سال های80- 1375 [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 1-16]
  • نرخ ماندگاری بررسی کارآیی درونی شاخة فنی و حرفه ای آموزش متوسطة شهرستان شهرکرد طی سال های80- 1375 [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 1-16]
  • نسبت اتلاف بررسی کارآیی درونی شاخة فنی و حرفه ای آموزش متوسطة شهرستان شهرکرد طی سال های80- 1375 [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 1-16]
  • نظریة دلبستگی رابطة سبک های دلبستگی و کمال‏گرایی مثبت و منفی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 57-73]
  • نگرش و ارزش مقایسه تاثیر روشهای تدریس سخنرانی ، بحث گروهی و ایفای نقش بر تغییر نگرش دانش آموزان نسبت به هدفهای ارزشی درس دینی سال اول راهنمایی تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1383، صفحه 29-44]