نمایه نویسندگان

آ

  • آریانی قیزقاپان، ابراهیم تأثیر تدریس مبتنی بر ابزارهای آموزشی هنری بر تحلیل رفتگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 50-30]
  • آژعصاران، مهدیه رابطه همدلی، خودکارآمدی و زورگویی با نقش واسطه‌ای سبک‌های فرزندپروری [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 135-110]

ا

  • ابویی، عارفه اثربخشی آموزش شفقت به خود بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 121-101]
  • اتحادی فر، محمدرضا اثر بخشی بخشش درمانی درشادکامی و کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 61-51]
  • احمدیان، حمزه اثربخشی بسته آموزشی تاب‌آوری تحصیلی، دلبستگی به مدرسه، خودپنداره تحصیلی و درگیری تحصیلی بر سازگاری تحصیلی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 84-63]
  • اخوان تفتی، مهناز ساخت و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 147-122]
  • اسماعیلی، علی مقایسه تأثیر شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی، تن‌آرامی و دارودرمانی در کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر تیزهوش [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 62-36]
  • اکبری، معصومه اثربخشی مداخله یکپارچه‌نگر شکست عاطفی بر بهبود نشانگان ضربه عشق، تاب‌آوری تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان دچار شکست عاطفی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 102-74]
  • الله یاری، سپیده رابطه‌ی ساختار هدفی کلاس با درگیری تحصیلی و سازگاری اجتماعی با تأکید بر نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 194-172]
  • امیری، نگار ساخت و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 147-122]
  • امین بیدختی، علی اکبر اثربخشی مداخله یکپارچه‌نگر شکست عاطفی بر بهبود نشانگان ضربه عشق، تاب‌آوری تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان دچار شکست عاطفی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 102-74]

ب

  • بخشی، رقیه اثربخشی آموزش هوش هیجانی با میانجی‌گری خودکارآمدی اجتماعی بر اضطراب اجتماعی و کمال‌گرایی دانش‌آموزان دختر [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 35-17]
  • برزگر بفرویی، کاظم اثربخشی آموزش شفقت به خود بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 121-101]
  • برقی، عیسی اثربخشی آموزش معکوس بر جهت‌گیری هدف در یادگیری درس زبان انگلیسی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 17-1]

پ

  • پناهی، غلام حسن رابطه‌ی ساختار هدفی کلاس با درگیری تحصیلی و سازگاری اجتماعی با تأکید بر نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 194-172]

ت

  • تقدیری، عزت مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 100-85]

ج

  • جدیدی، هوشنگ تدوین مدل علّی هیجان‌های تحصیلی بر اساس جهت‌گیری هدف پیشرفت با نقش واسطه‌ای خودپنداره تحصیلی و ارزش تکلیف [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 178-156]
  • جدیدی، هوشنگ اثربخشی بسته آموزشی تاب‌آوری تحصیلی، دلبستگی به مدرسه، خودپنداره تحصیلی و درگیری تحصیلی بر سازگاری تحصیلی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 84-63]
  • جعفری، زهرا رابطه بین اشتیاق تحصیلی، هویت تحصیلی و پایستگی تحصیلی با سازگاری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 122-103]
  • جناآبادی، حسین اثربخشی مثبت اندیشی بر خود پنداره تحصیلی و اضطراب امتحان دانش‌‌آموزان مقطع متوسطه شهر زاهدان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 117-89]
  • جناآبادی، حسین اثر بخشی بخشش درمانی درشادکامی و کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 61-51]

ح

  • حاجلو، نادر مدل‌یابی گرایش دانش‌آموزان به فضای مجازی برمبنای عوامل فردی، زمینه‌ای و محیطی: ارزیابی پیامدهای روان‌شناختی آن [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 153-135]
  • حبیبی کلیبر، رامین اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و تفکر تأملی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 150-135]
  • حسینی، فاطمه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانش‎آموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 29-17]
  • حسینی برزنجی، عطیه ارتباط شکفتگی و شفقت‌ورزی به خود در میان دانشجویان ایرانی و سوئدی (مطالعه بین فرهنگی) [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 65-49]
  • حمید، نجمه اثربخشی خانواده‌درمانی شناختی- رفتاری بر عملکرد خانواده زوجین، سازگاری و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسرآن‌ها [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 89-65]
  • حیدری، محمود نیازهای نوجوانان در رابطه‌ی والد - فرزندی، یک مطالعه‌ی کیفی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 80-63]

خ

  • خادمی اشکذری، ملوک ساخت و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 147-122]
  • خالق خواه، علی تأثیر تدریس مبتنی بر ابزارهای آموزشی هنری بر تحلیل رفتگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 50-30]
  • خزایی، سمیه مدل علی جو روانی ـ اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 212-178]

د

  • داورپناه، ابوسعید اثر بخشی بخشش درمانی درشادکامی و کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 61-51]
  • دهقان مروستی، ساناز نقش میانجی‌گری درگیری‌تحصیلی در رابطه خودتعیین‌گری و مدیریت ‎زمان دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوّم [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 110-80]

ر

  • رحیمی، مهدی اثربخشی آموزش شفقت به خود بر تنظیم هیجان دانش‌آموزان دختر مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 121-101]
  • رحیمیان، اسحق اثربخشی مداخله یکپارچه‌نگر شکست عاطفی بر بهبود نشانگان ضربه عشق، تاب‌آوری تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان دچار شکست عاطفی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 102-74]
  • رستمی، مسعود اثربخشی شناخت‌درمانی گروهی به روش مایکل فری بر کاهش نشخوارفکری و بهبود افسردگی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 171-150]
  • رشید، خسرو شناسایی نقش سرعت پردازش ( زمان واکنش و نامیدن خودکار سریع) در آگاهی واج شناختی کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 49-29]
  • رضائی زاده، مرتضی نیازهای نوجوانان در رابطه‌ی والد - فرزندی، یک مطالعه‌ی کیفی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 80-63]
  • رضایی، اکبر رابطه ساختار کلاس درس با مشارکت فعّال دانشجویان در دانشگاه: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 135-117]
  • رضایی، علی محمد مقایسه اثربخشی روش فرنالد و روش نوروسایکولوژی بر بهبود عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 171-148]
  • رضوی نعمت اللهی، ویدا سادات رابطه ساختاری عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با یادگیری خودراهبر (به منظور ارائه مدل مناسب) [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 134-123]

ز

  • زین الدینی، زهرا اثربخشی سازگاری با مدرسه بر موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: نقش حلقوی سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 243-212]

ژ

  • ژانوری، فاطمه نقش فاکتورهای شناختی توجه، سرعت پردازش و حافظه کاری در پیش بینی اختلال یادگیری ریاضی کودکان دبستانی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 187-171]

س

  • سابقی، فرامرز مقایسه اثربخشی روش فرنالد و روش نوروسایکولوژی بر بهبود عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 171-148]
  • سالارپور، مسعود اثربخشی مثبت اندیشی بر خود پنداره تحصیلی و اضطراب امتحان دانش‌‌آموزان مقطع متوسطه شهر زاهدان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 117-89]
  • سلطانی، امان الله رابطه ساختاری عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با یادگیری خودراهبر (به منظور ارائه مدل مناسب) [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 134-123]
  • سلطانی زاده، محمد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانش‎آموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 29-17]
  • سلیمی، سمانه مدل یابی ساختاری تأثیر امید تحصیلی بر درگیری تحصیلی با نقش میانجی خودکار آمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 73-62]
  • سیداسماعیلی قمی، نسترن اثربخشی آموزش مهارت‌های خوش‌بینی بر دلزدگی تحصیلی دانش‌آموزان با عملکرد تحصیلی ضعیف [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 16-1]
  • سیف درخشنده، سعید مدل‌یابی گرایش دانش‌آموزان به فضای مجازی برمبنای عوامل فردی، زمینه‌ای و محیطی: ارزیابی پیامدهای روان‌شناختی آن [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 153-135]

ش

  • شهابی، سمیرا تدوین مدل علّی هیجان‌های تحصیلی بر اساس جهت‌گیری هدف پیشرفت با نقش واسطه‌ای خودپنداره تحصیلی و ارزش تکلیف [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 178-156]
  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی آموزش مهارت‌های خوش‌بینی بر دلزدگی تحصیلی دانش‌آموزان با عملکرد تحصیلی ضعیف [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 16-1]

ص

  • صاحب یار، حافظ اثربخشی آموزش معکوس بر جهت‌گیری هدف در یادگیری درس زبان انگلیسی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 17-1]
  • صدیقی ارفعی، فریبرز اثربخشی آموزش هوش هیجانی با میانجی‌گری خودکارآمدی اجتماعی بر اضطراب اجتماعی و کمال‌گرایی دانش‌آموزان دختر [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 35-17]
  • صرامی، غلامرضا ساخت و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 147-122]
  • صیاد، سحر اثربخشی خانواده‌درمانی شناختی- رفتاری بر عملکرد خانواده زوجین، سازگاری و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسرآن‌ها [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 89-65]

ط

  • طالع پسند، سیاوش اثربخشی مداخله یکپارچه‌نگر شکست عاطفی بر بهبود نشانگان ضربه عشق، تاب‌آوری تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان دچار شکست عاطفی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 102-74]

ع

  • عبداللهی، محمد حسین اثربخشی آموزش تفکر نقاد مبتنی بر مدل پاوئل-الدر بر مهارت تفکر نقاد دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 29-20]
  • عبدی زرین، سهراب رابطه بین اشتیاق تحصیلی، هویت تحصیلی و پایستگی تحصیلی با سازگاری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 122-103]
  • عسکری، فهیمه اثربخشی سازگاری با مدرسه بر موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: نقش حلقوی سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 243-212]
  • عطادخت، اکبر مدل‌یابی گرایش دانش‌آموزان به فضای مجازی برمبنای عوامل فردی، زمینه‌ای و محیطی: ارزیابی پیامدهای روان‌شناختی آن [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 153-135]
  • علیزاده، امیر رابطه ساختار کلاس درس با مشارکت فعّال دانشجویان در دانشگاه: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 135-117]

غ

  • غلامرضایی، سیمین مقایسه تأثیر شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی، تن‌آرامی و دارودرمانی در کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر تیزهوش [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 62-36]
  • غلامرضایی، صبا مقایسه تأثیر شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی، تن‌آرامی و دارودرمانی در کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر تیزهوش [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 62-36]

ف

  • فتاحی، امید اثربخشی بسته آموزشی تاب‌آوری تحصیلی، دلبستگی به مدرسه، خودپنداره تحصیلی و درگیری تحصیلی بر سازگاری تحصیلی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 84-63]
  • فرخی، نورعلی مقایسه‌ی کارکردهای اجرایی، تنظیم هیجانی و حافظه‌ی کاری در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 19-1]
  • فرزاد، ولی الله نقش میانجی‌گری درگیری‌تحصیلی در رابطه خودتعیین‌گری و مدیریت ‎زمان دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوّم [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 110-80]
  • فرزاد، ولی اله اثربخشی آموزش تفکر نقاد مبتنی بر مدل پاوئل-الدر بر مهارت تفکر نقاد دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 29-20]
  • فرنام، علی رابطه همدلی، خودکارآمدی و زورگویی با نقش واسطه‌ای سبک‌های فرزندپروری [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 135-110]
  • فیروزی، علی اصغر اثربخشی خانواده‌درمانی شناختی- رفتاری بر عملکرد خانواده زوجین، سازگاری و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسرآن‌ها [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 89-65]

ق

  • قایدی، یحیی اثربخشی آموزش تفکر نقاد مبتنی بر مدل پاوئل-الدر بر مهارت تفکر نقاد دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 29-20]
  • قبادیان، مسلم ارائه مدل علّی ادراک از محیط سازنده‌گرای اجتماعی و جهت‌گیری‌های انگیزشی: نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی و انتظار پیامد [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 63-22]

ک

  • کارگر، فاطمه نقش واسطه‌ای خودپنداشت تحصیلی در رابطه بین ادراک از جوّ مدرسه و تحصیل‌گریزی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 156-135]
  • کاظمی زهرانی، حمید اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانش‎آموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 29-17]
  • کرد، بهمن ارتباط شکفتگی و شفقت‌ورزی به خود در میان دانشجویان ایرانی و سوئدی (مطالعه بین فرهنگی) [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 65-49]
  • کردنوقابی، رسول شناسایی نقش سرعت پردازش ( زمان واکنش و نامیدن خودکار سریع) در آگاهی واج شناختی کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 49-29]
  • کریمی، کامبیز شناسایی نقش سرعت پردازش ( زمان واکنش و نامیدن خودکار سریع) در آگاهی واج شناختی کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 49-29]
  • کشت‌ورز کندازی، احسان نقش واسطه‌ای خودپنداشت تحصیلی در رابطه بین ادراک از جوّ مدرسه و تحصیل‌گریزی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 156-135]

گ

  • گراوند، هوشنگ ارائه مدل علّی ادراک از محیط سازنده‌گرای اجتماعی و جهت‌گیری‌های انگیزشی: نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی و انتظار پیامد [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 63-22]
  • گودرزی، ماندانا رابطه باورهای دینی، معرفت شناختی و عدالت اخلاقی با عملکرد تحصیلی: نقش میانجی سازش‌یافتگی اجتماعی دانشجویان [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 22-1]

م

  • محمدزاده، علی رابطه ساختار کلاس درس با مشارکت فعّال دانشجویان در دانشگاه: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 135-117]
  • محمدی، پروانه تأثیر تدریس مبتنی بر ابزارهای آموزشی هنری بر تحلیل رفتگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 50-30]
  • محمدی فر، محمدعلی مقایسه اثربخشی روش فرنالد و روش نوروسایکولوژی بر بهبود عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 171-148]
  • محمدی نسب، حمیده نیازهای نوجوانان در رابطه‌ی والد - فرزندی، یک مطالعه‌ی کیفی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 80-63]
  • مرادی، امید اثربخشی بسته آموزشی تاب‌آوری تحصیلی، دلبستگی به مدرسه، خودپنداره تحصیلی و درگیری تحصیلی بر سازگاری تحصیلی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 84-63]
  • مرزیه، افسانه رابطه‌ی ساختار هدفی کلاس با درگیری تحصیلی و سازگاری اجتماعی با تأکید بر نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 194-172]
  • مظاهر، فاطمه نقش واسطه‌ای خودپنداشت تحصیلی در رابطه بین ادراک از جوّ مدرسه و تحصیل‌گریزی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 156-135]
  • مظاهری، مهرداد نقش فاکتورهای شناختی توجه، سرعت پردازش و حافظه کاری در پیش بینی اختلال یادگیری ریاضی کودکان دبستانی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 187-171]
  • مظاهری تهرانی، ممحمد علی نیازهای نوجوانان در رابطه‌ی والد - فرزندی، یک مطالعه‌ی کیفی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 80-63]
  • مظفری، زینب اثربخشی آموزش تفکر نقاد مبتنی بر مدل پاوئل-الدر بر مهارت تفکر نقاد دانش‌آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 29-20]
  • مظلومیان، سعید مدل علی جو روانی ـ اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 212-178]
  • منظری توکلی، حمدالله رابطه ساختاری عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با یادگیری خودراهبر (به منظور ارائه مدل مناسب) [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 134-123]
  • منظری توکلی، حمداله اثربخشی سازگاری با مدرسه بر موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: نقش حلقوی سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 243-212]
  • منظری توکلی، علیرضا اثربخشی سازگاری با مدرسه بر موفقیت تحصیلی در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه: نقش حلقوی سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 243-212]
  • مهدی نژاد، ولی رابطه همدلی، خودکارآمدی و زورگویی با نقش واسطه‌ای سبک‌های فرزندپروری [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 135-110]
  • مهمانپذیر، مهناز مقایسه‌ی کارکردهای اجرایی، تنظیم هیجانی و حافظه‌ی کاری در دانش‌آموزان با و بدون اضطراب [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 19-1]
  • موسی زاده، توکل مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 100-85]
  • موسیوند، محبوبه رابطه باورهای دینی، معرفت شناختی و عدالت اخلاقی با عملکرد تحصیلی: نقش میانجی سازش‌یافتگی اجتماعی دانشجویان [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 22-1]
  • میکاییلی، نیلوفر مدل‌یابی گرایش دانش‌آموزان به فضای مجازی برمبنای عوامل فردی، زمینه‌ای و محیطی: ارزیابی پیامدهای روان‌شناختی آن [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 153-135]

ن

  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 100-85]
  • نظری، مریم رابطه ساختاری عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با یادگیری خودراهبر (به منظور ارائه مدل مناسب) [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 134-123]
  • نوری، ربابه نقش میانجی‌گری درگیری‌تحصیلی در رابطه خودتعیین‌گری و مدیریت ‎زمان دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوّم [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 110-80]

و

  • وزیری مهر، علی مدل یابی ساختاری تأثیر امید تحصیلی بر درگیری تحصیلی با نقش میانجی خودکار آمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 73-62]

ه

  • هدایتی، الهه نقش واسطه‌ای خودپنداشت تحصیلی در رابطه بین ادراک از جوّ مدرسه و تحصیل‌گریزی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 156-135]

ی

  • یار احمدی، یحیی تدوین مدل علّی هیجان‌های تحصیلی بر اساس جهت‌گیری هدف پیشرفت با نقش واسطه‌ای خودپنداره تحصیلی و ارزش تکلیف [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 178-156]
  • یعقوبی، ابوالقاسم شناسایی نقش سرعت پردازش ( زمان واکنش و نامیدن خودکار سریع) در آگاهی واج شناختی کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 49-29]