آ
-
آریانی قیزقاپان، ابراهیم
تأثیر تدریس مبتنی بر ابزارهای آموزشی هنری بر تحلیل رفتگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 50-30]
-
آژعصاران، مهدیه
رابطه همدلی، خودکارآمدی و زورگویی با نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 135-110]
ا
-
ابویی، عارفه
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر تنظیم هیجان دانشآموزان دختر مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 121-101]
-
اتحادی فر، محمدرضا
اثر بخشی بخشش درمانی درشادکامی و کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 61-51]
-
احمدیان، حمزه
اثربخشی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی، دلبستگی به مدرسه، خودپنداره تحصیلی و درگیری تحصیلی بر سازگاری تحصیلی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 84-63]
-
اخوان تفتی، مهناز
ساخت و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان دیرآموز [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 147-122]
-
اسماعیلی، علی
مقایسه تأثیر شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی، تنآرامی و دارودرمانی در کاهش اضطراب امتحان دانشآموزان دختر تیزهوش [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 62-36]
-
اکبری، معصومه
اثربخشی مداخله یکپارچهنگر شکست عاطفی بر بهبود نشانگان ضربه عشق، تابآوری تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان دچار شکست عاطفی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 102-74]
-
الله یاری، سپیده
رابطهی ساختار هدفی کلاس با درگیری تحصیلی و سازگاری اجتماعی با تأکید بر نقش واسطهای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 194-172]
-
امیری، نگار
ساخت و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان دیرآموز [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 147-122]
-
امین بیدختی، علی اکبر
اثربخشی مداخله یکپارچهنگر شکست عاطفی بر بهبود نشانگان ضربه عشق، تابآوری تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان دچار شکست عاطفی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 102-74]
ب
-
بخشی، رقیه
اثربخشی آموزش هوش هیجانی با میانجیگری خودکارآمدی اجتماعی بر اضطراب اجتماعی و کمالگرایی دانشآموزان دختر [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 35-17]
-
برزگر بفرویی، کاظم
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر تنظیم هیجان دانشآموزان دختر مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 121-101]
-
برقی، عیسی
اثربخشی آموزش معکوس بر جهتگیری هدف در یادگیری درس زبان انگلیسی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 17-1]
پ
-
پناهی، غلام حسن
رابطهی ساختار هدفی کلاس با درگیری تحصیلی و سازگاری اجتماعی با تأکید بر نقش واسطهای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 194-172]
ت
-
تقدیری، عزت
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 100-85]
ج
-
جدیدی، هوشنگ
تدوین مدل علّی هیجانهای تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف پیشرفت با نقش واسطهای خودپنداره تحصیلی و ارزش تکلیف [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 178-156]
-
جدیدی، هوشنگ
اثربخشی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی، دلبستگی به مدرسه، خودپنداره تحصیلی و درگیری تحصیلی بر سازگاری تحصیلی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 84-63]
-
جعفری، زهرا
رابطه بین اشتیاق تحصیلی، هویت تحصیلی و پایستگی تحصیلی با سازگاری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 122-103]
-
جناآبادی، حسین
اثربخشی مثبت اندیشی بر خود پنداره تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان مقطع متوسطه شهر زاهدان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 117-89]
-
جناآبادی، حسین
اثر بخشی بخشش درمانی درشادکامی و کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 61-51]
ح
-
حاجلو، نادر
مدلیابی گرایش دانشآموزان به فضای مجازی برمبنای عوامل فردی، زمینهای و محیطی: ارزیابی پیامدهای روانشناختی آن [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 153-135]
-
حبیبی کلیبر، رامین
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودناتوانسازی تحصیلی و تفکر تأملی دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 150-135]
-
حسینی، فاطمه
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 29-17]
-
حسینی برزنجی، عطیه
ارتباط شکفتگی و شفقتورزی به خود در میان دانشجویان ایرانی و سوئدی (مطالعه بین فرهنگی) [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 65-49]
-
حمید، نجمه
اثربخشی خانوادهدرمانی شناختی- رفتاری بر عملکرد خانواده زوجین، سازگاری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسرآنها [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 89-65]
-
حیدری، محمود
نیازهای نوجوانان در رابطهی والد - فرزندی، یک مطالعهی کیفی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 80-63]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
ساخت و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان دیرآموز [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 147-122]
-
خالق خواه، علی
تأثیر تدریس مبتنی بر ابزارهای آموزشی هنری بر تحلیل رفتگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 50-30]
-
خزایی، سمیه
مدل علی جو روانی ـ اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 212-178]
د
-
داورپناه، ابوسعید
اثر بخشی بخشش درمانی درشادکامی و کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 61-51]
-
دهقان مروستی، ساناز
نقش میانجیگری درگیریتحصیلی در رابطه خودتعیینگری و مدیریت زمان دانشآموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوّم [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 110-80]
ر
-
رحیمی، مهدی
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر تنظیم هیجان دانشآموزان دختر مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 121-101]
-
رحیمیان، اسحق
اثربخشی مداخله یکپارچهنگر شکست عاطفی بر بهبود نشانگان ضربه عشق، تابآوری تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان دچار شکست عاطفی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 102-74]
-
رستمی، مسعود
اثربخشی شناختدرمانی گروهی به روش مایکل فری بر کاهش نشخوارفکری و بهبود افسردگی دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 171-150]
-
رشید، خسرو
شناسایی نقش سرعت پردازش ( زمان واکنش و نامیدن خودکار سریع) در آگاهی واج شناختی کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 49-29]
-
رضائی زاده، مرتضی
نیازهای نوجوانان در رابطهی والد - فرزندی، یک مطالعهی کیفی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 80-63]
-
رضایی، اکبر
رابطه ساختار کلاس درس با مشارکت فعّال دانشجویان در دانشگاه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 135-117]
-
رضایی، علی محمد
مقایسه اثربخشی روش فرنالد و روش نوروسایکولوژی بر بهبود عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 171-148]
-
رضوی نعمت اللهی، ویدا سادات
رابطه ساختاری عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با یادگیری خودراهبر (به منظور ارائه مدل مناسب) [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 134-123]
ز
-
زین الدینی، زهرا
اثربخشی سازگاری با مدرسه بر موفقیت تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه: نقش حلقوی سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 243-212]
ژ
-
ژانوری، فاطمه
نقش فاکتورهای شناختی توجه، سرعت پردازش و حافظه کاری در پیش بینی اختلال یادگیری ریاضی کودکان دبستانی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 187-171]
س
-
سابقی، فرامرز
مقایسه اثربخشی روش فرنالد و روش نوروسایکولوژی بر بهبود عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 171-148]
-
سالارپور، مسعود
اثربخشی مثبت اندیشی بر خود پنداره تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان مقطع متوسطه شهر زاهدان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 117-89]
-
سلطانی، امان الله
رابطه ساختاری عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با یادگیری خودراهبر (به منظور ارائه مدل مناسب) [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 134-123]
-
سلطانی زاده، محمد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 29-17]
-
سلیمی، سمانه
مدل یابی ساختاری تأثیر امید تحصیلی بر درگیری تحصیلی با نقش میانجی خودکار آمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 73-62]
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
اثربخشی آموزش مهارتهای خوشبینی بر دلزدگی تحصیلی دانشآموزان با عملکرد تحصیلی ضعیف [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 16-1]
-
سیف درخشنده، سعید
مدلیابی گرایش دانشآموزان به فضای مجازی برمبنای عوامل فردی، زمینهای و محیطی: ارزیابی پیامدهای روانشناختی آن [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 153-135]
ش
-
شهابی، سمیرا
تدوین مدل علّی هیجانهای تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف پیشرفت با نقش واسطهای خودپنداره تحصیلی و ارزش تکلیف [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 178-156]
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی آموزش مهارتهای خوشبینی بر دلزدگی تحصیلی دانشآموزان با عملکرد تحصیلی ضعیف [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 16-1]
ص
-
صاحب یار، حافظ
اثربخشی آموزش معکوس بر جهتگیری هدف در یادگیری درس زبان انگلیسی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 17-1]
-
صدیقی ارفعی، فریبرز
اثربخشی آموزش هوش هیجانی با میانجیگری خودکارآمدی اجتماعی بر اضطراب اجتماعی و کمالگرایی دانشآموزان دختر [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 35-17]
-
صرامی، غلامرضا
ساخت و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر ذهنآگاهی بر مؤلفههای مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان دیرآموز [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 147-122]
-
صیاد، سحر
اثربخشی خانوادهدرمانی شناختی- رفتاری بر عملکرد خانواده زوجین، سازگاری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسرآنها [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 89-65]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
اثربخشی مداخله یکپارچهنگر شکست عاطفی بر بهبود نشانگان ضربه عشق، تابآوری تحصیلی، بهزیستی تحصیلی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان دچار شکست عاطفی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 102-74]
ع
-
عبداللهی، محمد حسین
اثربخشی آموزش تفکر نقاد مبتنی بر مدل پاوئل-الدر بر مهارت تفکر نقاد دانشآموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 29-20]
-
عبدی زرین، سهراب
رابطه بین اشتیاق تحصیلی، هویت تحصیلی و پایستگی تحصیلی با سازگاری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 122-103]
-
عسکری، فهیمه
اثربخشی سازگاری با مدرسه بر موفقیت تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه: نقش حلقوی سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 243-212]
-
عطادخت، اکبر
مدلیابی گرایش دانشآموزان به فضای مجازی برمبنای عوامل فردی، زمینهای و محیطی: ارزیابی پیامدهای روانشناختی آن [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 153-135]
-
علیزاده، امیر
رابطه ساختار کلاس درس با مشارکت فعّال دانشجویان در دانشگاه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 135-117]
غ
-
غلامرضایی، سیمین
مقایسه تأثیر شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی، تنآرامی و دارودرمانی در کاهش اضطراب امتحان دانشآموزان دختر تیزهوش [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 62-36]
-
غلامرضایی، صبا
مقایسه تأثیر شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی، تنآرامی و دارودرمانی در کاهش اضطراب امتحان دانشآموزان دختر تیزهوش [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 62-36]
ف
-
فتاحی، امید
اثربخشی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی، دلبستگی به مدرسه، خودپنداره تحصیلی و درگیری تحصیلی بر سازگاری تحصیلی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 84-63]
-
فرخی، نورعلی
مقایسهی کارکردهای اجرایی، تنظیم هیجانی و حافظهی کاری در دانشآموزان با و بدون اضطراب [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 19-1]
-
فرزاد، ولی الله
نقش میانجیگری درگیریتحصیلی در رابطه خودتعیینگری و مدیریت زمان دانشآموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوّم [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 110-80]
-
فرزاد، ولی اله
اثربخشی آموزش تفکر نقاد مبتنی بر مدل پاوئل-الدر بر مهارت تفکر نقاد دانشآموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 29-20]
-
فرنام، علی
رابطه همدلی، خودکارآمدی و زورگویی با نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 135-110]
-
فیروزی، علی اصغر
اثربخشی خانوادهدرمانی شناختی- رفتاری بر عملکرد خانواده زوجین، سازگاری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسرآنها [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 89-65]
ق
-
قایدی، یحیی
اثربخشی آموزش تفکر نقاد مبتنی بر مدل پاوئل-الدر بر مهارت تفکر نقاد دانشآموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 29-20]
-
قبادیان، مسلم
ارائه مدل علّی ادراک از محیط سازندهگرای اجتماعی و جهتگیریهای انگیزشی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی و انتظار پیامد [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 63-22]
ک
-
کارگر، فاطمه
نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی در رابطه بین ادراک از جوّ مدرسه و تحصیلگریزی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 156-135]
-
کاظمی زهرانی، حمید
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 29-17]
-
کرد، بهمن
ارتباط شکفتگی و شفقتورزی به خود در میان دانشجویان ایرانی و سوئدی (مطالعه بین فرهنگی) [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 65-49]
-
کردنوقابی، رسول
شناسایی نقش سرعت پردازش ( زمان واکنش و نامیدن خودکار سریع) در آگاهی واج شناختی کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 49-29]
-
کریمی، کامبیز
شناسایی نقش سرعت پردازش ( زمان واکنش و نامیدن خودکار سریع) در آگاهی واج شناختی کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 49-29]
-
کشتورز کندازی، احسان
نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی در رابطه بین ادراک از جوّ مدرسه و تحصیلگریزی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 156-135]
گ
-
گراوند، هوشنگ
ارائه مدل علّی ادراک از محیط سازندهگرای اجتماعی و جهتگیریهای انگیزشی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی و انتظار پیامد [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 63-22]
-
گودرزی، ماندانا
رابطه باورهای دینی، معرفت شناختی و عدالت اخلاقی با عملکرد تحصیلی: نقش میانجی سازشیافتگی اجتماعی دانشجویان [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 22-1]
م
-
محمدزاده، علی
رابطه ساختار کلاس درس با مشارکت فعّال دانشجویان در دانشگاه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 135-117]
-
محمدی، پروانه
تأثیر تدریس مبتنی بر ابزارهای آموزشی هنری بر تحلیل رفتگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 50-30]
-
محمدی فر، محمدعلی
مقایسه اثربخشی روش فرنالد و روش نوروسایکولوژی بر بهبود عملکرد خواندن کودکان نارساخوان [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 171-148]
-
محمدی نسب، حمیده
نیازهای نوجوانان در رابطهی والد - فرزندی، یک مطالعهی کیفی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 80-63]
-
مرادی، امید
اثربخشی بسته آموزشی تابآوری تحصیلی، دلبستگی به مدرسه، خودپنداره تحصیلی و درگیری تحصیلی بر سازگاری تحصیلی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 84-63]
-
مرزیه، افسانه
رابطهی ساختار هدفی کلاس با درگیری تحصیلی و سازگاری اجتماعی با تأکید بر نقش واسطهای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 194-172]
-
مظاهر، فاطمه
نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی در رابطه بین ادراک از جوّ مدرسه و تحصیلگریزی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 156-135]
-
مظاهری، مهرداد
نقش فاکتورهای شناختی توجه، سرعت پردازش و حافظه کاری در پیش بینی اختلال یادگیری ریاضی کودکان دبستانی [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 187-171]
-
مظاهری تهرانی، ممحمد علی
نیازهای نوجوانان در رابطهی والد - فرزندی، یک مطالعهی کیفی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 80-63]
-
مظفری، زینب
اثربخشی آموزش تفکر نقاد مبتنی بر مدل پاوئل-الدر بر مهارت تفکر نقاد دانشآموزان [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 29-20]
-
مظلومیان، سعید
مدل علی جو روانی ـ اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 212-178]
-
منظری توکلی، حمدالله
رابطه ساختاری عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با یادگیری خودراهبر (به منظور ارائه مدل مناسب) [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 134-123]
-
منظری توکلی، حمداله
اثربخشی سازگاری با مدرسه بر موفقیت تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه: نقش حلقوی سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 243-212]
-
منظری توکلی، علیرضا
اثربخشی سازگاری با مدرسه بر موفقیت تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه: نقش حلقوی سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غربی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 243-212]
-
مهدی نژاد، ولی
رابطه همدلی، خودکارآمدی و زورگویی با نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 135-110]
-
مهمانپذیر، مهناز
مقایسهی کارکردهای اجرایی، تنظیم هیجانی و حافظهی کاری در دانشآموزان با و بدون اضطراب [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 19-1]
-
موسی زاده، توکل
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 100-85]
-
موسیوند، محبوبه
رابطه باورهای دینی، معرفت شناختی و عدالت اخلاقی با عملکرد تحصیلی: نقش میانجی سازشیافتگی اجتماعی دانشجویان [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 22-1]
-
میکاییلی، نیلوفر
مدلیابی گرایش دانشآموزان به فضای مجازی برمبنای عوامل فردی، زمینهای و محیطی: ارزیابی پیامدهای روانشناختی آن [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 153-135]
ن
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 18، شماره 43، 1400، صفحه 100-85]
-
نظری، مریم
رابطه ساختاری عملکرد تحصیلی و انگیزش تحصیلی با یادگیری خودراهبر (به منظور ارائه مدل مناسب) [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 134-123]
-
نوری، ربابه
نقش میانجیگری درگیریتحصیلی در رابطه خودتعیینگری و مدیریت زمان دانشآموزان دختر دورۀ متوسطۀ دوّم [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 110-80]
و
-
وزیری مهر، علی
مدل یابی ساختاری تأثیر امید تحصیلی بر درگیری تحصیلی با نقش میانجی خودکار آمدی تحصیلی [دوره 18، شماره 44، 1400، صفحه 73-62]
ه
-
هدایتی، الهه
نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی در رابطه بین ادراک از جوّ مدرسه و تحصیلگریزی [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 156-135]
ی
-
یار احمدی، یحیی
تدوین مدل علّی هیجانهای تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف پیشرفت با نقش واسطهای خودپنداره تحصیلی و ارزش تکلیف [دوره 18، شماره 42، 1400، صفحه 178-156]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
شناسایی نقش سرعت پردازش ( زمان واکنش و نامیدن خودکار سریع) در آگاهی واج شناختی کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 18، شماره 41، 1400، صفحه 49-29]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد