نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، حسن شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]
  • اسلامی، اسماعیل اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
  • اصغری ابراهیم آباد، محمد جواد پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
  • اعرابی، علی رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 105-124]
  • اعلمی، مجید طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
  • امیری، محمد نقش کیفیت محیط آموزشی در خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی-‌گری تعلل‌ورزی تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 52-23]
  • ایمانی، سعید طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]

ب

  • بارانی، حمید تبیین علّی احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز بر اساس ذهن آگاهی و عدم درگیری اخلاقی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 1-24]
  • باقری، فریبرز تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
  • برادران، محمد مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]
  • برزگر بفرویی، کاظم تأثیر روش تدریس بحث‌گروهی بر مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
  • برزگر بفرویی، مهدی تأثیر روش تدریس بحث‌گروهی بر مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
  • بشلیده، کیومرث طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
  • بشیرگنبدی، سپیده اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانش‌آموزان کمرو [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 120-99]
  • بهرامی، فاطمه نقش کیفیت محیط آموزشی در خودناتوان‌سازی تحصیلی با میانجی-‌گری تعلل‌ورزی تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 52-23]
  • بیگ زاده، شهرام شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]

پ

  • پورقاز، عبدالوهاب نقش میانجی گری کمال گرایی در رابطه جهت گیری هدفی با مسئولیت پذیری دانش آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 154-177]

ت

  • ترک براهویی، یوسف نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
  • توکلی، فریبا اثربخشی بازی‌های توجه بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر با نارساخوانی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 53-34]

ج

  • جاجرمی، محمود اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 102-77]
  • جاودان، موسی تأثیر نیازهای روان‌شناختی بر جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 25-46]
  • جعفری هرندی، رضا پیش‌بینی عملکرد تحصیلی براساس مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی و سخت‌رویی روانشناختی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 144-123]

ح

  • حاجعلیزاده، کبری بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]

خ

  • خیاطان، فلور تأثیر آموزش مبتنی برشفقت بر کنترل عواطف دانش آموزان دختر دوره اول دبیرستان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 214-193]

د

  • دادجویی، رباب نقش اشتیاق شغلی و رضایت شغلی معلّمان در پیش‌‏بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 33-20]
  • درتاج، فریبرز بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
  • دلاور، علی بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
  • دهقانی، ماهرخ پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و امید به اشتغال در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 153-173]

ذ

  • ذاکری، حمیدرضا اثربخشی آموزش مثبت نگر بر احساس معنا در زندگی و لذت همراه با تأنی در دانش‌آموزان دوره متوسط دوم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 76-53]

ر

  • رحیم زادگان، شیوا بررسی رابطه هویت(بزرگسالی در حال ظهور) با خودشناسی انسجامی و رفتار کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 47-66]
  • رزاقی کاشانی، شمیم پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
  • رستم اوغلی، زهرا پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و امید به اشتغال در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 153-173]
  • رشید، خسرو تاثیر شن ‌بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
  • رضایی، علی محمد نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی در ایران [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 98-77]
  • رضایی ازغندی، سمانه نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی در ایران [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 98-77]
  • رییس سعدی، رییس حسن تأثیر نیازهای روان‌شناختی بر جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 25-46]

ز

  • زمانی شالکوهی، بهادر پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی در دانش آموزان از طریق دل‌بستگی به والدین و همسالان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 67-84]

س

  • سیداسماعیلی قمی، نسترن اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانش‌آموزان کمرو [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 120-99]
  • سیداسماعیلی قمی، نسترن نقش اشتیاق شغلی و رضایت شغلی معلّمان در پیش‌‏بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 33-20]

ش

  • شباهنگ، رضا مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازی‌های رایانه‌ای [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 198-175]
  • شهامت، مهناز شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]
  • شیخ الاسلامی، راضیه تبیین علّی احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز بر اساس ذهن آگاهی و عدم درگیری اخلاقی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 1-24]
  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانش‌آموزان کمرو [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 120-99]
  • شیخ الاسلامی، علی نقش اشتیاق شغلی و رضایت شغلی معلّمان در پیش‌‏بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 33-20]
  • شیرازی، محمود پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی در دانش آموزان از طریق دل‌بستگی به والدین و همسالان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 67-84]

ص

  • صدیقی ارفعی، فریبرز رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 105-124]

ض

  • ضرغام حاجبی، مجید اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]

ع

  • عبدالرضاپور، پریسا تأثیر آموزش هوش هیجانی و هوش معنوی بر بهبود عملکرد زبان‌آموزان انگلیسی در مهارت‌های چهارگانه [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 76-97]
  • عرب، علی نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
  • عربزاده، مهدی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]

غ

  • غفاری، عذرا اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
  • غفاریان، حدیثه تأثیر آموزش مبتنی برشفقت بر کنترل عواطف دانش آموزان دختر دوره اول دبیرستان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 214-193]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
  • فردین، محمدعلی وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
  • فرنام، علی نقش الگوهای ارتباط خانواده و جو روانی- اجتماعی کلاس درس اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 144-121]
  • فرنام، علی وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]

ق

  • قاسمی، علی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
  • قربان جهرمی، رضا تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
  • قنبرپور گنجاری، مهرداد نقش الگوهای ارتباط خانواده و جو روانی- اجتماعی کلاس درس اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه دانش‌آموزان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 144-121]
  • قنبری، نسیم تأثیر آموزش هوش هیجانی و هوش معنوی بر بهبود عملکرد زبان‌آموزان انگلیسی در مهارت‌های چهارگانه [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 76-97]

ک

  • کاظم پور، صدیقه سنجش میزان هوش فضایی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر همدان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 122-103]
  • کدیور، پروین بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
  • کرامتی، هادی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
  • کردنوقابی، رسول تاثیر شن ‌بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
  • کهرازئی، فرهاد وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
  • کیخا، زهرا تاثیر رهبری اصیل بر اثربخشی مدیریت مدارس با نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 172-145]

م

  • محمدی پور، محمد مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]
  • محمدی فر، محمدعلی نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی در ایران [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 98-77]
  • مرزیه، افسانه نقش میانجی گری کمال گرایی در رابطه جهت گیری هدفی با مسئولیت پذیری دانش آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 154-177]
  • مشیریان فراحی، سیدمحمدمهدی پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
  • مظاهری، مهرداد نقش رضایت از زندگی در پیش‌بینی خشم در محیط مدرسه [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 158-145]
  • مقدم فر، نصیره تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
  • مهدیان، حسین مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]
  • مهدیان، حسین اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 102-77]
  • موسوی، سید محمد حسین اثر بخشی آموزش خودآگاهی از منظر آموزه های اسلام بر کاهش فشار روانی دانشجویان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 174-159]
  • موسی زاده، توکل اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
  • میرزایی، الهه پیش‌بینی عملکرد تحصیلی براساس مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی و سخت‌رویی روانشناختی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 144-123]
  • میرشکار، مرضیه نقش رضایت از زندگی در پیش‌بینی خشم در محیط مدرسه [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 158-145]

ن

  • ناستی زایی، ناصر تاثیر رهبری اصیل بر اثربخشی مدیریت مدارس با نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 172-145]
  • نریمانی، محمد بررسی رابطه هویت(بزرگسالی در حال ظهور) با خودشناسی انسجامی و رفتار کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 47-66]
  • نسائی، وحید وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
  • نسائی مقدم، بیان تاثیر شن ‌بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
  • نصرالهی، بیتا تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
  • نعیمیان، نازگل اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]
  • نوروزی، علیرضا طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
  • نوروزی، محمد نقش میانجی گری کمال گرایی در رابطه جهت گیری هدفی با مسئولیت پذیری دانش آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 154-177]
  • نوکنی، مصطفی اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]
  • نیک منش، زهرا نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
  • نیکوفر، مرتضی نقش رضایت از زندگی در پیش‌بینی خشم در محیط مدرسه [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 158-145]
  • نیکوگفتار، منصوره مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازی‌های رایانه‌ای [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 198-175]

و

  • ویسکرمی، حسنعلی تأثیر روش تدریس بحث‌گروهی بر مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]

ه

  • هاشمی، تورج اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
  • هاشمی زاده نهی، نرگس اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 102-77]
  • همتی علمدارلو، قربان اثربخشی بازی‌های توجه بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر با نارساخوانی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 53-34]

ی

  • یاری مقدم، نفیسه بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
  • یعقوبی، ابوالقاسم تاثیر شن ‌بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
  • یوسف زاده، محمدرضا سنجش میزان هوش فضایی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر همدان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 122-103]
  • یوسفی، فریده اثربخشی آموزش مثبت نگر بر احساس معنا در زندگی و لذت همراه با تأنی در دانش‌آموزان دوره متوسط دوم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 76-53]