ا
-
احمدی، حسن
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]
-
اسلامی، اسماعیل
اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
-
اصغری ابراهیم آباد، محمد جواد
پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
-
اعرابی، علی
رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 105-124]
-
اعلمی، مجید
طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
-
امیری، محمد
نقش کیفیت محیط آموزشی در خودناتوانسازی تحصیلی با میانجی-گری تعللورزی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 52-23]
-
ایمانی، سعید
طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
ب
-
بارانی، حمید
تبیین علّی احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز بر اساس ذهن آگاهی و عدم درگیری اخلاقی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 1-24]
-
باقری، فریبرز
تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیشدبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
-
برادران، محمد
مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]
-
برزگر بفرویی، کاظم
تأثیر روش تدریس بحثگروهی بر مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
-
برزگر بفرویی، مهدی
تأثیر روش تدریس بحثگروهی بر مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
-
بشلیده، کیومرث
طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
-
بشیرگنبدی، سپیده
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانشآموزان کمرو [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 120-99]
-
بهرامی، فاطمه
نقش کیفیت محیط آموزشی در خودناتوانسازی تحصیلی با میانجی-گری تعللورزی تحصیلی و خوشبینی تحصیلی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 52-23]
-
بیگ زاده، شهرام
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]
پ
-
پورقاز، عبدالوهاب
نقش میانجی گری کمال گرایی در رابطه جهت گیری هدفی با مسئولیت پذیری دانش آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 154-177]
ت
-
ترک براهویی، یوسف
نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
-
توکلی، فریبا
اثربخشی بازیهای توجه بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر با نارساخوانی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 53-34]
ج
-
جاجرمی، محمود
اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 102-77]
-
جاودان، موسی
تأثیر نیازهای روانشناختی بر جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 25-46]
-
جعفری هرندی، رضا
پیشبینی عملکرد تحصیلی براساس مؤلفههای سرمایه روانشناختی و سخترویی روانشناختی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 144-123]
ح
-
حاجعلیزاده، کبری
بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
خ
-
خیاطان، فلور
تأثیر آموزش مبتنی برشفقت بر کنترل عواطف دانش آموزان دختر دوره اول دبیرستان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 214-193]
د
-
دادجویی، رباب
نقش اشتیاق شغلی و رضایت شغلی معلّمان در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 33-20]
-
درتاج، فریبرز
بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
-
دلاور، علی
بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
-
دهقانی، ماهرخ
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و امید به اشتغال در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 153-173]
ذ
-
ذاکری، حمیدرضا
اثربخشی آموزش مثبت نگر بر احساس معنا در زندگی و لذت همراه با تأنی در دانشآموزان دوره متوسط دوم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 76-53]
ر
-
رحیم زادگان، شیوا
بررسی رابطه هویت(بزرگسالی در حال ظهور) با خودشناسی انسجامی و رفتار کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 47-66]
-
رزاقی کاشانی، شمیم
پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
-
رستم اوغلی، زهرا
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و امید به اشتغال در دانشجویان تربیت بدنی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 153-173]
-
رشید، خسرو
تاثیر شن بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانشآموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
-
رضایی، علی محمد
نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی در ایران [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 98-77]
-
رضایی ازغندی، سمانه
نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی در ایران [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 98-77]
-
رییس سعدی، رییس حسن
تأثیر نیازهای روانشناختی بر جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی دانش آموزان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 25-46]
ز
-
زمانی شالکوهی، بهادر
پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی در دانش آموزان از طریق دلبستگی به والدین و همسالان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 67-84]
س
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانشآموزان کمرو [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 120-99]
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
نقش اشتیاق شغلی و رضایت شغلی معلّمان در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 33-20]
ش
-
شباهنگ، رضا
مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازیهای رایانهای [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 198-175]
-
شهامت، مهناز
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدرسه مطالعه موردی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 125-152]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
تبیین علّی احساس تنهایی اجتماعی- عاطفی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شیراز بر اساس ذهن آگاهی و عدم درگیری اخلاقی [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 1-24]
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی کلامی بر اضطراب اجتماعی (ترس از ارزیابی منفی، اجتناب اجتماعی و اندوه در موقعیتهای جدید، اجتناب اجتماعی و اندوه عمومی) دانشآموزان کمرو [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 120-99]
-
شیخ الاسلامی، علی
نقش اشتیاق شغلی و رضایت شغلی معلّمان در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 33-20]
-
شیرازی، محمود
پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی و رضایت از زندگی در دانش آموزان از طریق دلبستگی به والدین و همسالان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 67-84]
ص
-
صدیقی ارفعی، فریبرز
رابطه عادات مطالعه، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 105-124]
ض
-
ضرغام حاجبی، مجید
اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]
ع
-
عبدالرضاپور، پریسا
تأثیر آموزش هوش هیجانی و هوش معنوی بر بهبود عملکرد زبانآموزان انگلیسی در مهارتهای چهارگانه [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 76-97]
-
عرب، علی
نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
-
عربزاده، مهدی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
غ
-
غفاری، عذرا
اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
-
غفاریان، حدیثه
تأثیر آموزش مبتنی برشفقت بر کنترل عواطف دانش آموزان دختر دوره اول دبیرستان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 214-193]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
-
فردین، محمدعلی
وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
-
فرنام، علی
نقش الگوهای ارتباط خانواده و جو روانی- اجتماعی کلاس درس اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه دانشآموزان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 144-121]
-
فرنام، علی
وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
ق
-
قاسمی، علی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
-
قربان جهرمی، رضا
تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیشدبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
-
قنبرپور گنجاری، مهرداد
نقش الگوهای ارتباط خانواده و جو روانی- اجتماعی کلاس درس اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه دانشآموزان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 144-121]
-
قنبری، نسیم
تأثیر آموزش هوش هیجانی و هوش معنوی بر بهبود عملکرد زبانآموزان انگلیسی در مهارتهای چهارگانه [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 76-97]
ک
-
کاظم پور، صدیقه
سنجش میزان هوش فضایی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر همدان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 122-103]
-
کدیور، پروین
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
-
کرامتی، هادی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه تجدید نظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 76-53]
-
کردنوقابی، رسول
تاثیر شن بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانشآموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
-
کهرازئی، فرهاد
وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
-
کیخا، زهرا
تاثیر رهبری اصیل بر اثربخشی مدیریت مدارس با نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 172-145]
م
-
محمدی پور، محمد
مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]
-
محمدی فر، محمدعلی
نقد و بررسی ابزارها و روش های تشخیص اختلال ریاضی در ایران [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 98-77]
-
مرزیه، افسانه
نقش میانجی گری کمال گرایی در رابطه جهت گیری هدفی با مسئولیت پذیری دانش آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 154-177]
-
مشیریان فراحی، سیدمحمدمهدی
پیش بینی امیدواری براساس دشواری تنظیم هیجانی و نگرش های مذهبی در دانشجویان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 192-173]
-
مظاهری، مهرداد
نقش رضایت از زندگی در پیشبینی خشم در محیط مدرسه [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 158-145]
-
مقدم فر، نصیره
تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیشدبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
-
مهدیان، حسین
مدل علّی توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان بر اساس مهارت تفکر انتقادی با نقش میانجی انگیزه پیشرفت و نگرش به ریاضیات [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 52-27]
-
مهدیان، حسین
اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 102-77]
-
موسوی، سید محمد حسین
اثر بخشی آموزش خودآگاهی از منظر آموزه های اسلام بر کاهش فشار روانی دانشجویان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 174-159]
-
موسی زاده، توکل
اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
-
میرزایی، الهه
پیشبینی عملکرد تحصیلی براساس مؤلفههای سرمایه روانشناختی و سخترویی روانشناختی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 144-123]
-
میرشکار، مرضیه
نقش رضایت از زندگی در پیشبینی خشم در محیط مدرسه [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 158-145]
ن
-
ناستی زایی، ناصر
تاثیر رهبری اصیل بر اثربخشی مدیریت مدارس با نقش میانجی تسهیم دانش [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 172-145]
-
نریمانی، محمد
بررسی رابطه هویت(بزرگسالی در حال ظهور) با خودشناسی انسجامی و رفتار کمک طلبی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 47-66]
-
نسائی، وحید
وارسی مسیر رابطه میان مهارتهای ارتباطی، سازگاری فردی و مولفه های روان شناسی مثبت نگر در دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 138-153]
-
نسائی مقدم، بیان
تاثیر شن بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانشآموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
-
نصرالهی، بیتا
تأثیر همدلی در رشد اجتماعی کودکان پیشدبستانی: نقش میانجی کفایت اجتماعی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 120-137]
-
نعیمیان، نازگل
اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]
-
نوروزی، علیرضا
طراحی مدلی از اثر واسطه ای کیفیت دلبستگی در رابطه میان باورهای دانش آموزان نوجوان دختر درباره طلاق والدین و راهبردهای مقابله با استرس [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 98-119]
-
نوروزی، محمد
نقش میانجی گری کمال گرایی در رابطه جهت گیری هدفی با مسئولیت پذیری دانش آموزان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 154-177]
-
نوکنی، مصطفی
اثربخشی ترکیب بازتوانی شناختی(کامپیوتری) و نوروفیدبک بر اختلال یادگیری خاص ( ریاضی، خواندن و نوشتن) در کودکان دبستانی منطقه ٥ تهران [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 54-75]
-
نیک منش، زهرا
نقش هوش اخلاقی در پیش بینی جهت گیری مذهبی در دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 19-1]
-
نیکوفر، مرتضی
نقش رضایت از زندگی در پیشبینی خشم در محیط مدرسه [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 158-145]
-
نیکوگفتار، منصوره
مقایسه نگرش به خشونت، همدلی و رشد اخلاقی در کاربران نوجوان انواع بازیهای رایانهای [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 198-175]
و
-
ویسکرمی، حسنعلی
تأثیر روش تدریس بحثگروهی بر مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
ه
-
هاشمی، تورج
اثر بخشی آموزش متمرکز بر تعدیل جهت گیری یادگیری معلمان بر خودکارآمدی معلمان و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 26-1]
-
هاشمی زاده نهی، نرگس
اثربخشی امید درمانی گروهی بر تعلل ورزی تحصیلی و خودتنظیمی در یادگیری دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 102-77]
-
همتی علمدارلو، قربان
اثربخشی بازیهای توجه بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر با نارساخوانی [دوره 17، شماره 40، 1399، صفحه 53-34]
ی
-
یاری مقدم، نفیسه
بررسی تأثیر هیجانات منفی(اضطراب و افسردگی) در درک مطلب خواندن و حل مسئله به منظور تدوین یک مدل ساختاری در دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 230-199]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تاثیر شن بازی بر کاهش ناگویی هیجانی دانشآموزان نارساخوان [دوره 17، شماره 38، 1399، صفحه 85-104]
-
یوسف زاده، محمدرضا
سنجش میزان هوش فضایی دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر همدان [دوره 17، شماره 39، 1399، صفحه 122-103]
-
یوسفی، فریده
اثربخشی آموزش مثبت نگر بر احساس معنا در زندگی و لذت همراه با تأنی در دانشآموزان دوره متوسط دوم [دوره 17، شماره 37، 1399، صفحه 76-53]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد