نمایه نویسندگان

آ

  • آتش افروز، عسکر رابطه علّی باورهای هوشی و برخی مؤلفه های خودتنظیمی با میانجی‌گری جهت‌گیری های هدف در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 1-36]

ا

  • ابراهیمی قوام آبادی، صغری تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسه‌‌محور ‌‌مبتنی ‌‌بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
  • احدی، حسن تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
  • احدی، حسن بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
  • احراری، عمادالدین رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
  • ادیب، یوسف اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهن‌آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل‌ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
  • اسمعیلی، زهره استلزامات تربیتی مؤلفه‌‌‌‌های زیبایی‌‌شناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
  • اقدامی، زهرا رابطه بین نیازهای اساسی روان شناختی و درگیری تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 37-72]
  • البرزی، محبوبه بررسی نقش مهارت‌های اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطه‌ای انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]
  • الهی، ذبیح الله رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روان‌‌شناختی معلمان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 217-242]
  • امان الهی، عباس تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی بر کاهش نشانه های افسردگی در دختران نوجوان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 125-148]
  • انباری، عبدالرحمن بررسی نقش مهارت‌های اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطه‌ای انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]

ب

  • باباپور، جلیل روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
  • باقرزاده نیم چاهی، صفورا رابطه خودآگاهی و یادگیری خودتنظیمی با سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 29-50]
  • باقریان فر، مصطفی سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراک‌شده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]
  • بامری، اسحق تحلیل رابطه بین سبک زندگی و تربیت جنسی نوجوانان شهر زاهدان با نگاهی به پیش‌گیری از جرم [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 73-96]
  • بختیارپور، سعید بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
  • بخشی، نگین رابطۀ جوّ مدرسه و تاب‌‌آوری تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 51-80]
  • بدری گرگی، رحیم رابطۀ یادگیری خودنظم‌‌‌ده و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اشکذر [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 81-106]
  • بشرپور، سجاد نقش سیستم‌‌‌‌های مغزی-رفتاری و تیپ‌‌‌‌های صبحی-عصری در پیش‌‌‌‌بینی اختلالات رفتاری دانش‌‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 35-58]
  • بلاغت، سید رضا رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روان‌‌شناختی معلمان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 217-242]
  • بهدار، حمیرا بررسی رابطۀ هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی با سلامت روان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 39-58]
  • بهرامی، هادی تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
  • بهروزی، ناصر رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 107-134]

پ

  • پناهی، غلامحسن تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]

ت

  • تاج‌الدینی، سعیده تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنی‌بر ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهن‌‌آگاهی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]
  • توحیدی، افسانه تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنی‌بر ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهن‌‌آگاهی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]

ث

  • ثناگوی محرر، غلامرضا بررسی رابطۀ بیش‌‌فعالی با میزان حافظه و اختلال دیکته‌‌نویسی دانش‌‌آموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]

ج

  • جعفر طباطبایی، تکتم سادات تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
  • جناآبادی، حسین رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]
  • جناآبادی، حسین اثربخشی آموزش مؤلفه های آرامش روانشناختی مبتنی بر دیدگاه اسلامی (صبر و دعا) در اضطراب امتحان و تاب آوری دانش آموزان پسر متوسطه اول شهر زاهدان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 185-202]
  • جواهری دانشمند، محمد طراحی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]

ح

  • حافظیان، مریم رابطه خودآگاهی و یادگیری خودتنظیمی با سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 29-50]
  • حسینی طبقدهی، سیده لیلا رابطه خودآگاهی و یادگیری خودتنظیمی با سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 29-50]

خ

  • خاکسار، مریم تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسه‌‌محور ‌‌مبتنی ‌‌بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
  • خامسان، احمد تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
  • خوشبخت، فریبا بررسی نقش مهارت‌های اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطه‌ای انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]

د

  • داراسیان سلماسی، آلمارا پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس افسردگی و هیجان خواهی در دختران دانش‌آموز [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 93-116]
  • درتاج، فریبرز تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسه‌‌محور ‌‌مبتنی ‌‌بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
  • درودی، جواد نقش سیستم‌‌‌‌های مغزی-رفتاری و تیپ‌‌‌‌های صبحی-عصری در پیش‌‌‌‌بینی اختلالات رفتاری دانش‌‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 35-58]
  • دولتی، علی اکبر سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراک‌شده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]

ر

  • رجبی، علامرضا تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی بر کاهش نشانه های افسردگی در دختران نوجوان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 125-148]
  • رجبی، هومن نقش خوش‌بینی‎تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش‎بینی خودناتوان‎سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 207-240]
  • رضاخانی، سیمین دخت پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس افسردگی و هیجان خواهی در دختران دانش‌آموز [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 93-116]
  • رضایی، شبنم رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 107-134]
  • رضایی، علی محمد ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
  • رفیعی پور، امین اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر کیفیت زندگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 117-134]

ز

  • زارعی، اقبال طراحی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]
  • زمانی زاد، نسرین روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
  • زیرک، مهدی بررسی رابطۀ بیش‌‌فعالی با میزان حافظه و اختلال دیکته‌‌نویسی دانش‌‌آموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]

س

  • سالارزایی، امیرحمزه تحلیل رابطه بین سبک زندگی و تربیت جنسی نوجوانان شهر زاهدان با نگاهی به پیش‌گیری از جرم [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 73-96]
  • سراوانی، ساناز نقش باورهای وسواسی و کمال گرایی در تصویر بدنی دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان های شهر زاهدان [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 167-186]
  • سرمدی، محمدرضا استلزامات تربیتی مؤلفه‌‌‌‌های زیبایی‌‌شناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
  • سعدی پور، اسماعیل تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسه‌‌محور ‌‌مبتنی ‌‌بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
  • سهرابی شگفتی، نادره نقش واسطه گری سازگاری اجتماعی در بین الگوهای خانواده و سلامت روان نوجوانان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 237-256]

ش

  • شفیعی سورک، سینا رابطۀ یادگیری خودنظم‌‌‌ده و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اشکذر [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 81-106]
  • شمعونی اهوازی، شهلا تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی بر کاهش نشانه های افسردگی در دختران نوجوان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 125-148]
  • شهبازی، مسعود بررسی رابطۀ هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی با سلامت روان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 39-58]
  • شیخ الاسلامی، علی پیش‌‌بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌‌آموزان براساس حمایت تحصیلی و خودپندارۀ تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 187-206]
  • شیخی فینی، علی‌اکبر طراحی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]
  • شیرازی، محمود نقش باورهای وسواسی و کمال گرایی در تصویر بدنی دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان های شهر زاهدان [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 167-186]

ص

  • صبوری، حسن روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجی‌گری سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]

ض

  • ضرغامی، سعید تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]

ط

  • طالع پسند، سیاوش ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]

ع

  • عالیپور، سیروس رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 107-134]
  • عبداللهی، محمدحسین تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]
  • عجم، علی اکبر بررسی رابطۀ بیش‌‌فعالی با میزان حافظه و اختلال دیکته‌‌نویسی دانش‌‌آموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]
  • عسکری، پرویز بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
  • عظیم پور، علی رضا مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌‌های مطالعه و یادگیری با خودآموزی کلامی بر اضطراب امتحان دانش‌‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 171-198]
  • علی احمد، مرتضی اثربخشی آموزش مؤلفه های آرامش روانشناختی مبتنی بر دیدگاه اسلامی (صبر و دعا) در اضطراب امتحان و تاب آوری دانش آموزان پسر متوسطه اول شهر زاهدان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 185-202]

غ

  • غریبی، ملیحه بررسی رابطۀ بیش‌‌فعالی با میزان حافظه و اختلال دیکته‌‌نویسی دانش‌‌آموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]

ف

  • فتحی، فتانه فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 247-270]
  • فتحی آذر، اسکندر اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهن‌آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل‌ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
  • فرج اللهی، مهران استلزامات تربیتی مؤلفه‌‌‌‌های زیبایی‌‌شناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
  • فرنام، علی اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و مدیریت خشم بر کاهش تعارضات والد – نوجوان در بین دانش‌آموزان پسر [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 149-176]
  • فرنام، علی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در افزایش امیدواری و کاهش هیجانات منفی دانش‌آموزان پسر پایه نهم [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 223-246]
  • فقیهی، فریبا رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]
  • فلاح نودهی، معصومه سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراک‌شده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]
  • فولادچنگ، محبوبه رابطۀ جوّ مدرسه و تاب‌‌آوری تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 51-80]

ق

  • قائدی، یحیی تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]
  • قدسی، احمد ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
  • قدم پور، عزت اله نقش خوش‌بینی‎تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش‎بینی خودناتوان‎سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 207-240]
  • قره آغاجی، سعید اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهن‌آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل‌ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]

ک

  • کریمیان پور، غفار پیش‌‌بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌‌آموزان براساس حمایت تحصیلی و خودپندارۀ تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 187-206]
  • کیانی، زینب بررسی مقایسه‌ای احساس شادکامی دانش‌آموزان دختر و پسر دورۀ متوسطۀ دوم شهرستان زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 199-216]

م

  • محسنیان، آصفه رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روان‌‌شناختی معلمان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 217-242]
  • محمدزاده، سروره فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 247-270]
  • محمدی، یسری پیش‌‌بینی پیوند با مدرسۀ دانش‌‌آموزان براساس حمایت تحصیلی و خودپندارۀ تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 187-206]
  • محمدی فر، محمد علی رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
  • محمدی فر، محمدعلی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
  • محمدی فر، محمدعلی اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 203-222]
  • محمودزاده، سپیده نقش سیستم‌‌‌‌های مغزی-رفتاری و تیپ‌‌‌‌های صبحی-عصری در پیش‌‌‌‌بینی اختلالات رفتاری دانش‌‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 35-58]
  • مرزیه، افسانه رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]
  • مظاهری، مهرداد بررسی مقایسه‌ای احساس شادکامی دانش‌آموزان دختر و پسر دورۀ متوسطۀ دوم شهرستان زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 199-216]
  • مکوندی، بهنام بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
  • ملایی پلی، جمیله مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌‌های مطالعه و یادگیری با خودآموزی کلامی بر اضطراب امتحان دانش‌‌آموزان دختر [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 171-198]
  • مهدیان، حسین نقش اشتیاق تحصیلی و شکفتگی در پیش‌بینی هیجان‌‌‌های تحصیلی دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 243-270]
  • موسوی، سید صاحب استلزامات تربیتی مؤلفه‌‌‌‌های زیبایی‌‌شناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
  • موسوی‌نسب، سید حسین تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنی‌بر ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهن‌‌آگاهی دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]

ن

  • نجفی، محمود رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
  • نجفی، محمود اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 203-222]
  • نمازی، فرحناز نقش واسطه گری سازگاری اجتماعی در بین الگوهای خانواده و سلامت روان نوجوانان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 237-256]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهن‌آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل‌ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
  • وزیری، آزاده بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]

ه

  • هاشمی زاده نهی، نرگس نقش اشتیاق تحصیلی و شکفتگی در پیش‌بینی هیجان‌‌‌های تحصیلی دانش‌‌آموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 243-270]
  • هانی اصل حیزانی، عباس اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در افزایش امیدواری و کاهش هیجانات منفی دانش‌آموزان پسر پایه نهم [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 223-246]

ی

  • یاسمنی، لیلا اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 203-222]
  • یعقوبی، ابوالقاسم فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 247-270]
  • یوسف وند، مهدی نقش خوش‌بینی‎تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش‎بینی خودناتوان‎سازی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 207-240]
  • یوسفی، فریده رابطه بین نیازهای اساسی روان شناختی و درگیری تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 37-72]