آ
-
آتش افروز، عسکر
رابطه علّی باورهای هوشی و برخی مؤلفه های خودتنظیمی با میانجیگری جهتگیری های هدف در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 1-36]
ا
-
ابراهیمی قوام آبادی، صغری
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسهمحور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
-
احدی، حسن
تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
-
احدی، حسن
بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
-
احراری، عمادالدین
رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
-
ادیب، یوسف
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهنآگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعللورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
-
اسمعیلی، زهره
استلزامات تربیتی مؤلفههای زیباییشناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
-
اقدامی، زهرا
رابطه بین نیازهای اساسی روان شناختی و درگیری تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 37-72]
-
البرزی، محبوبه
بررسی نقش مهارتهای اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطهای انعطافپذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]
-
الهی، ذبیح الله
رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روانشناختی معلمان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 217-242]
-
امان الهی، عباس
تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی بر کاهش نشانه های افسردگی در دختران نوجوان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 125-148]
-
انباری، عبدالرحمن
بررسی نقش مهارتهای اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطهای انعطافپذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]
ب
-
باباپور، جلیل
روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجیگری سرمایه روانشناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
-
باقرزاده نیم چاهی، صفورا
رابطه خودآگاهی و یادگیری خودتنظیمی با سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 29-50]
-
باقریان فر، مصطفی
سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراکشده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]
-
بامری، اسحق
تحلیل رابطه بین سبک زندگی و تربیت جنسی نوجوانان شهر زاهدان با نگاهی به پیشگیری از جرم [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 73-96]
-
بختیارپور، سعید
بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
-
بخشی، نگین
رابطۀ جوّ مدرسه و تابآوری تحصیلی: نقش واسطهای سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 51-80]
-
بدری گرگی، رحیم
رابطۀ یادگیری خودنظمده و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اشکذر [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 81-106]
-
بشرپور، سجاد
نقش سیستمهای مغزی-رفتاری و تیپهای صبحی-عصری در پیشبینی اختلالات رفتاری دانشآموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 35-58]
-
بلاغت، سید رضا
رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روانشناختی معلمان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 217-242]
-
بهدار، حمیرا
بررسی رابطۀ هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی با سلامت روان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 39-58]
-
بهرامی، هادی
تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
-
بهروزی، ناصر
رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 107-134]
پ
-
پناهی، غلامحسن
تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]
ت
-
تاجالدینی، سعیده
تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنیبر ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهنآگاهی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]
-
توحیدی، افسانه
تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنیبر ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهنآگاهی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]
ث
-
ثناگوی محرر، غلامرضا
بررسی رابطۀ بیشفعالی با میزان حافظه و اختلال دیکتهنویسی دانشآموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]
ج
-
جعفر طباطبایی، تکتم سادات
تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
-
جناآبادی، حسین
رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]
-
جناآبادی، حسین
اثربخشی آموزش مؤلفه های آرامش روانشناختی مبتنی بر دیدگاه اسلامی (صبر و دعا) در اضطراب امتحان و تاب آوری دانش آموزان پسر متوسطه اول شهر زاهدان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 185-202]
-
جواهری دانشمند، محمد
طراحی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]
ح
-
حافظیان، مریم
رابطه خودآگاهی و یادگیری خودتنظیمی با سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 29-50]
-
حسینی طبقدهی، سیده لیلا
رابطه خودآگاهی و یادگیری خودتنظیمی با سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 29-50]
خ
-
خاکسار، مریم
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسهمحور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
-
خامسان، احمد
تأثیر آموزش مثبت اندیشی بر اضطراب دانشجویان روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 97-124]
-
خوشبخت، فریبا
بررسی نقش مهارتهای اجتماعی و جوّ خانواده در حل مسألۀ اجتماعی: نقش واسطهای انعطافپذیری شناختی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 1-34]
د
-
داراسیان سلماسی، آلمارا
پیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس افسردگی و هیجان خواهی در دختران دانشآموز [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 93-116]
-
درتاج، فریبرز
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسهمحور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
-
درودی، جواد
نقش سیستمهای مغزی-رفتاری و تیپهای صبحی-عصری در پیشبینی اختلالات رفتاری دانشآموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 35-58]
-
دولتی، علی اکبر
سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراکشده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]
ر
-
رجبی، علامرضا
تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی بر کاهش نشانه های افسردگی در دختران نوجوان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 125-148]
-
رجبی، هومن
نقش خوشبینیتحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 207-240]
-
رضاخانی، سیمین دخت
پیشبینی اعتیاد به اینترنت بر اساس افسردگی و هیجان خواهی در دختران دانشآموز [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 93-116]
-
رضایی، شبنم
رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 107-134]
-
رضایی، علی محمد
ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
-
رفیعی پور، امین
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر کیفیت زندگی مادران کودکان دارای معلولیت جسمی حرکتی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 117-134]
ز
-
زارعی، اقبال
طراحی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]
-
زمانی زاد، نسرین
روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجیگری سرمایه روانشناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
-
زیرک، مهدی
بررسی رابطۀ بیشفعالی با میزان حافظه و اختلال دیکتهنویسی دانشآموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]
س
-
سالارزایی، امیرحمزه
تحلیل رابطه بین سبک زندگی و تربیت جنسی نوجوانان شهر زاهدان با نگاهی به پیشگیری از جرم [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 73-96]
-
سراوانی، ساناز
نقش باورهای وسواسی و کمال گرایی در تصویر بدنی دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان های شهر زاهدان [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 167-186]
-
سرمدی، محمدرضا
استلزامات تربیتی مؤلفههای زیباییشناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
-
سعدی پور، اسماعیل
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسهمحور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 111-144]
-
سهرابی شگفتی، نادره
نقش واسطه گری سازگاری اجتماعی در بین الگوهای خانواده و سلامت روان نوجوانان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 237-256]
ش
-
شفیعی سورک، سینا
رابطۀ یادگیری خودنظمده و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اشکذر [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 81-106]
-
شمعونی اهوازی، شهلا
تاثیر درمان شناختی-رفتاری گروهی بر کاهش نشانه های افسردگی در دختران نوجوان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 125-148]
-
شهبازی، مسعود
بررسی رابطۀ هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی با سلامت روان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 39-58]
-
شیخ الاسلامی، علی
پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان براساس حمایت تحصیلی و خودپندارۀ تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 187-206]
-
شیخی فینی، علیاکبر
طراحی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ عوامل مؤثر برکاربرد یادگیری الکترونیک در دورۀ ابتدایی شهرستان کرج [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 89-110]
-
شیرازی، محمود
نقش باورهای وسواسی و کمال گرایی در تصویر بدنی دانش آموزان دختر پایه سوم دبیرستان های شهر زاهدان [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 167-186]
ص
-
صبوری، حسن
روابط ساختاری بین ابعاد راهبردهای حل تعارض و سلامت اجتماعی دانشجویان با میانجیگری سرمایه روانشناختی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 135-166]
ض
-
ضرغامی، سعید
تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
ع
-
عالیپور، سیروس
رابطه علّی انگیزش تحصیلی و رویکردهای مطالعه با میانجی گری راهبردهای مقابله ای [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 107-134]
-
عبداللهی، محمدحسین
تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]
-
عجم، علی اکبر
بررسی رابطۀ بیشفعالی با میزان حافظه و اختلال دیکتهنویسی دانشآموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]
-
عسکری، پرویز
بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
-
عظیم پور، علی رضا
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری با خودآموزی کلامی بر اضطراب امتحان دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 171-198]
-
علی احمد، مرتضی
اثربخشی آموزش مؤلفه های آرامش روانشناختی مبتنی بر دیدگاه اسلامی (صبر و دعا) در اضطراب امتحان و تاب آوری دانش آموزان پسر متوسطه اول شهر زاهدان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 185-202]
غ
-
غریبی، ملیحه
بررسی رابطۀ بیشفعالی با میزان حافظه و اختلال دیکتهنویسی دانشآموزان پسر ابتدایی شهر زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 145-170]
ف
-
فتحی، فتانه
فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 247-270]
-
فتحی آذر، اسکندر
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهنآگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعللورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
-
فرج اللهی، مهران
استلزامات تربیتی مؤلفههای زیباییشناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
-
فرنام، علی
اثربخشی آموزش مهارت حل مسئله و مدیریت خشم بر کاهش تعارضات والد – نوجوان در بین دانشآموزان پسر [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 149-176]
-
فرنام، علی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در افزایش امیدواری و کاهش هیجانات منفی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 223-246]
-
فقیهی، فریبا
رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]
-
فلاح نودهی، معصومه
سنجش روابط علی بین مهارتهای تدریس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با نقش میانجیگری احساسات مثبت و منفی و کنترل ادراکشده با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 1-38]
-
فولادچنگ، محبوبه
رابطۀ جوّ مدرسه و تابآوری تحصیلی: نقش واسطهای سرزندگی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 51-80]
ق
-
قائدی، یحیی
تبیین نسبت میان برنامه فلسفه برای کودکان با فلسفه یادگیری از منظر کریستوفر وینچ [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 59-92]
-
قدسی، احمد
ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
-
قدم پور، عزت اله
نقش خوشبینیتحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 207-240]
-
قره آغاجی، سعید
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهنآگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعللورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
ک
-
کریمیان پور، غفار
پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان براساس حمایت تحصیلی و خودپندارۀ تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 187-206]
-
کیانی، زینب
بررسی مقایسهای احساس شادکامی دانشآموزان دختر و پسر دورۀ متوسطۀ دوم شهرستان زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 199-216]
م
-
محسنیان، آصفه
رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روانشناختی معلمان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 217-242]
-
محمدزاده، سروره
فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 247-270]
-
محمدی، یسری
پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان براساس حمایت تحصیلی و خودپندارۀ تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 187-206]
-
محمدی فر، محمد علی
رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
-
محمدی فر، محمدعلی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجان کلاسی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 209-236]
-
محمدی فر، محمدعلی
اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 203-222]
-
محمودزاده، سپیده
نقش سیستمهای مغزی-رفتاری و تیپهای صبحی-عصری در پیشبینی اختلالات رفتاری دانشآموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 35-58]
-
مرزیه، افسانه
رابطه بین تجربه شیفتگی(فلو) و نیروهای انگیزشی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 177-208]
-
مظاهری، مهرداد
بررسی مقایسهای احساس شادکامی دانشآموزان دختر و پسر دورۀ متوسطۀ دوم شهرستان زاهدان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 199-216]
-
مکوندی، بهنام
بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
-
ملایی پلی، جمیله
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری با خودآموزی کلامی بر اضطراب امتحان دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 171-198]
-
مهدیان، حسین
نقش اشتیاق تحصیلی و شکفتگی در پیشبینی هیجانهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 243-270]
-
موسوی، سید صاحب
استلزامات تربیتی مؤلفههای زیباییشناسی جان دیویی در نظام آموزش از دور ایران [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 135-184]
-
موسوینسب، سید حسین
تأثیر آموزش کاهش استرس مبتنیبر ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی و ذهنآگاهی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 59-88]
ن
-
نجفی، محمود
رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهای حرمت خود و حمایت اجتماعی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 1-28]
-
نجفی، محمود
اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 203-222]
-
نمازی، فرحناز
نقش واسطه گری سازگاری اجتماعی در بین الگوهای خانواده و سلامت روان نوجوانان [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 237-256]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهنآگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعللورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 241-275]
-
وزیری، آزاده
بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 257-275]
ه
-
هاشمی زاده نهی، نرگس
نقش اشتیاق تحصیلی و شکفتگی در پیشبینی هیجانهای تحصیلی دانشآموزان [دوره 15، شماره 31، 1397، صفحه 243-270]
-
هانی اصل حیزانی، عباس
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در افزایش امیدواری و کاهش هیجانات منفی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 223-246]
ی
-
یاسمنی، لیلا
اثر بخشی آموزش شناختی – رفتاری بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 203-222]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی [دوره 15، شماره 32، 1397، صفحه 247-270]
-
یوسف وند، مهدی
نقش خوشبینیتحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیشبینی خودناتوانسازی تحصیلی [دوره 15، شماره 30، 1397، صفحه 207-240]
-
یوسفی، فریده
رابطه بین نیازهای اساسی روان شناختی و درگیری تحصیلی با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 15، شماره 29، 1397، صفحه 37-72]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد