نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالقاسمی، مهدی بررسی محتوای آموزشی موجود و مطلوب در بین دانش‌آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان بر‌اساس رویکرد تفکیکی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 1-28]
  • احیا کننده، منیژه پیش‌بینی سازگاری دانشجویان با دانشگاه بر‌اساس ویژگی‌های شخصیتی و هدف‌گرایی [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 1-36]
  • اردونی، سمیه رابطة انگیزش تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی با اضطراب درس آمار دانشجویان [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 37-62]
  • اشرف، پریچهر بیگانگی تحصیلی در دانش‌آموزان: نقش کنترل روانی والدین و تأکیدات هدفی معلم [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 29-62]
  • اکبری، عباس ارائة مدل علّی پیش‌بینی باورهای انگیزشی بر‌اساس توانایی‌های فراشناختی با واسطه‌گری خودکارآمدی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 87-114]
  • الله کرمی، آزاد اثربخشی یادگیری مشارکتی بر حمایت اجتماعی و شادکامی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 1-22]
  • امیدیان، مرتضی رابطة حمایت اجتماعی ادراک‌شده و درگیری شناختی با واسطه‌گری خودکارآمدی [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
  • امیری، سهراب بررسی نقش عملکرد خانواده، احساس تنهایی و عزتِ‌ نفس در اعتیاد نوجوانان به اینترنت [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 181-206]
  • انجم شعاع، محمد رئوف رابطة هوش عمومی و استدلال اخلاقی: نقش واسطه‎گری ابعاد هویت اخلاقی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 63-86]

ب

  • بابامرادی، افشین اثربخشی یادگیری مشارکتی بر حمایت اجتماعی و شادکامی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 1-22]
  • بازدار، فاطمه ارتباط ویژگی های شخصیتی و راهبردهای مقابله با استرس با خود ناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 89-104]
  • باعزت، فرشته ارائة مدل علّی پیش‌بینی باورهای انگیزشی بر‌اساس توانایی‌های فراشناختی با واسطه‌گری خودکارآمدی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 87-114]
  • بامدی، نرگس نقش سبک های دلبستگی به والدین و همسالان در پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی دانش آموزان کلاس سوم دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 207-220]
  • بقائی پور، لیلا تدوین مدل خوش‌‌بینی دانش‌‌آموزان بر‌اساس باورهای فراشناخت و ادراک شایستگی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 137-160]

پ

  • پرزور، پرویز ارتباط ویژگی های شخصیتی و راهبردهای مقابله با استرس با خود ناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 89-104]
  • پرزور، پرویز بررسی اثربخشی مراسم معنوی اعتکاف در افزایش سلامت روانی و شادکامی دانش آموزان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 105-126]
  • پور آقا، مریم تمایز و تشابه مشاوره فلسفی با رویکرد عقلانی- عاطفی الیس [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 21-48]
  • پورقاز، عبدالوهاب رابطة انگیزش تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی با اضطراب درس آمار دانشجویان [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 37-62]
  • پورقاز، عبدالوهاب رابطه هوش فرهنگی و تفکر انتقادی با یادگیری خودراهبر دانشجویان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 127-148]
  • پیلگرن، آن تمایز و تشابه مشاوره فلسفی با رویکرد عقلانی- عاطفی الیس [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 21-48]

ت

  • تقی پور، منوچهر بررسی پایایی و روایی مقیاس تعارضِ کار- خانواده- تحصیل در دانشجویان [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 85-102]

ث

  • ثمره میر، علی پیش‌بینی تعهد سازمانی دبیران مقطع متوسطه دوم زاهدان بر اساس الگوی سلامت سازمانی هوی و فیلدمن [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 105-122]

ج

  • جعفری، محمد علی بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی مقیاس همدلی اساسی: فرم فارسی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 23-38]
  • جناآبادی، حسین تأثیر آموزش چرتکه بر خلّاقیّت و خودکارآمدی دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 199-224]
  • جناآبادی، حسین رابطه هوش فرهنگی و تفکر انتقادی با یادگیری خودراهبر دانشجویان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 127-148]

ح

  • حاتملو، رحیمه ارتباط ویژگی های شخصیتی و راهبردهای مقابله با استرس با خود ناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 89-104]
  • حاجی یخچالی، علی رضا تأثیرآموزش مهارت های مطلوب بر پرخاشگری و خودکارآمدی در تعامل با همسالان در بین دانش آموزان دارای رفتارهای پرخاشگرانه [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 169-206]
  • حسینچاری، مسعود رابطة هوش عمومی و استدلال اخلاقی: نقش واسطه‎گری ابعاد هویت اخلاقی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 63-86]
  • حسینی، فریده سادات بررسی نقش نیاز به شناخت در تحمل ابهام دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 145-166]
  • حکیمی، ثریا اثر‌بخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر افسردگی، بهزیستی و پیشرفت تحصیلی ‏دانش‌آموزان در دروس‌ ریاضیات و علوم تجربی [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 49-82]

خ

  • خرمائی، فرهاد پیش‌بینی سازگاری دانشجویان با دانشگاه بر‌اساس ویژگی‌های شخصیتی و هدف‌گرایی [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 1-36]
  • خرمایی، فرهاد رابطة هوش عمومی و استدلال اخلاقی: نقش واسطه‎گری ابعاد هویت اخلاقی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 63-86]
  • خنجرخانی، مسعود بررسی نقش تعدیل‌گری ذهن‌آگاهی در رابطة بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 83-104]

د

  • داورپناه، ابو سعید نقدی بر روش‌های نوین تربیت فلسفی معلمان و سیاست‌گذاری در نظام تربیت‌معلم ایران [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 115-136]
  • دشتی نژاد، سید بهمن بررسی نقش نیاز به شناخت در تحمل ابهام دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 145-166]
  • دهقانی، یوسف بررسی ارتباط روان‌رنجورخویی، تعلل‌ورزی و اعتیاد به اینترنت با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان دختر [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 63-84]

ر

  • راسخی، پروین تأثیر آموزش روش خودنگاری و توقف افکار بر میزان توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 153-176]
  • رجبی، غلامرضا بررسی پایایی و روایی مقیاس تعارضِ کار- خانواده- تحصیل در دانشجویان [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 85-102]
  • رحیمی، مهدی رابطة حمایت اجتماعی ادراک‌شده و درگیری شناختی با واسطه‌گری خودکارآمدی [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
  • رحیمیان، اسحق اثر‌بخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر افسردگی، بهزیستی و پیشرفت تحصیلی ‏دانش‌آموزان در دروس‌ ریاضیات و علوم تجربی [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 49-82]
  • رحیمیان بوگر، اسحق نقش میانجی خودکارآمدی در رابطة بین ویژگی‌های شخصیتی و درگیری تحصیلی [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 103-122]
  • رستمی، شهلا نقش میانجی خودکارآمدی در رابطة بین ویژگی‌های شخصیتی و درگیری تحصیلی [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 103-122]
  • رقیبی، مهوش مقایسة‌ سبک‌های هویت و کیفیت دوستی در دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 123-144]
  • ریگی کوته، بهزاد فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان‌شناختی بر عزت نفس دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 39-56]

ز

  • زارع نژاد، زهره تأثیرآموزش مهارت‌های زندگی بر ادراک شایستگی وکنترل خشم دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 221-243]
  • زینلی پور، حسین بررسی محتوای آموزشی موجود و مطلوب در بین دانش‌آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان بر‌اساس رویکرد تفکیکی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 1-28]

س

  • سربی، محمد حسین تدوین مدل خوش‌‌بینی دانش‌‌آموزان بر‌اساس باورهای فراشناخت و ادراک شایستگی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 137-160]
  • سعدی پور، اسماعیل اثربخشی یادگیری مشارکتی بر حمایت اجتماعی و شادکامی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 1-22]
  • سلم آبادی، مجتبی تدوین مدل تاب‌آوری با توجه به سبک‌های هویتی و احساس شکست در میان معلمان متأهل شهر بابل [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 231-252]
  • سیاح طرف زاده، ندا بررسی پایایی و روایی مقیاس تعارضِ کار- خانواده- تحصیل در دانشجویان [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 85-102]

ش

  • شجاعی، احمد بررسی اثربخشی مراسم معنوی اعتکاف در افزایش سلامت روانی و شادکامی دانش آموزان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 105-126]
  • شجاعی، مهلا مقایسة‌ سبک‌های هویت و کیفیت دوستی در دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 123-144]
  • شهرکی نیا، بهنوش رابطه هوش فرهنگی و تفکر انتقادی با یادگیری خودراهبر دانشجویان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 127-148]
  • شهنی ییلاق، منیجه تأثیرآموزش مهارت های مطلوب بر پرخاشگری و خودکارآمدی در تعامل با همسالان در بین دانش آموزان دارای رفتارهای پرخاشگرانه [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 169-206]
  • شیخ الاسلامی، راضیه رابطه ی ساختار کلاس و سازگاری دانشجویان با دانشگاه: نقش واسطه ای فرسودگی تحصیلی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 123-152]
  • شیخ الاسلامی، راضیه بیگانگی تحصیلی در دانش‌آموزان: نقش کنترل روانی والدین و تأکیدات هدفی معلم [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 29-62]
  • شیخی فینی، علی اکبر بررسی محتوای آموزشی موجود و مطلوب در بین دانش‌آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان بر‌اساس رویکرد تفکیکی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 1-28]

ص

  • صدیقی، شیما تأثیر آموزش روش خودنگاری و توقف افکار بر میزان توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 153-176]

ض

  • ضرغامی، سعید تمایز و تشابه مشاوره فلسفی با رویکرد عقلانی- عاطفی الیس [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 21-48]

ط

  • طالع پسند، سیاوش نقش میانجی خودکارآمدی در رابطة بین ویژگی‌های شخصیتی و درگیری تحصیلی [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 103-122]
  • طالع پسند، سیاوش اثر‌بخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر افسردگی، بهزیستی و پیشرفت تحصیلی ‏دانش‌آموزان در دروس‌ ریاضیات و علوم تجربی [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 49-82]

ع

  • عباسی، محمد بررسی نقش تعدیل‌گری ذهن‌آگاهی در رابطة بین استرس و سازگاری تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 83-104]
  • عباسی اصل، رؤیا ارائة مدل علّی پیش‌بینی باورهای انگیزشی بر‌اساس توانایی‌های فراشناختی با واسطه‌گری خودکارآمدی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 87-114]
  • عبداللهی طزرجان، زهرا رابطة حمایت اجتماعی ادراک‌شده و درگیری شناختی با واسطه‌گری خودکارآمدی [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
  • عرب، علی رابطه امید به زندگی، نگرش به رفتار بزهکارانه و تجربه مصرف مواد مخدر در دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه مدارس شیرآباد و مرکز شهر زاهدان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 149-168]
  • عرفانی، نصراله نقش واسطه‌ای انگیزش یادگیری در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر‌اساس راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 167-198]
  • عزیزی نژاد، بهاره تأثیر آموزش چرتکه بر خلّاقیّت و خودکارآمدی دانش‌آموزان دورة ابتدایی [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 199-224]
  • عصاره، علیرضا بررسی محتوای آموزشی موجود و مطلوب در بین دانش‌آموزان استعداد درخشان شهر اصفهان بر‌اساس رویکرد تفکیکی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 1-28]
  • علامه، عاطفه تأثیرآموزش مهارت های مطلوب بر پرخاشگری و خودکارآمدی در تعامل با همسالان در بین دانش آموزان دارای رفتارهای پرخاشگرانه [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 169-206]
  • علیزاده فرد، سوسن تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر راهبردهای شناختی یادگیری دانشجویان [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 161-180]
  • عیسی زادگان، علی بررسی روابط ساختاری امید، خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از جوّ کلاس با انگیزش تحصیلی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 57-88]
  • عیسی زادگان، علی بررسی نقش عملکرد خانواده، احساس تنهایی و عزتِ‌ نفس در اعتیاد نوجوانان به اینترنت [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 181-206]

ف

  • فرح بخش، کیومرث تدوین مدل تاب‌آوری با توجه به سبک‌های هویتی و احساس شکست در میان معلمان متأهل شهر بابل [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 231-252]
  • فولادچنگ، محبوبه بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی مقیاس همدلی اساسی: فرم فارسی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 23-38]

ق

  • قائدی، یحیی تمایز و تشابه مشاوره فلسفی با رویکرد عقلانی- عاطفی الیس [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 21-48]
  • قاسم زاده، سجاد بررسی نقش عملکرد خانواده، احساس تنهایی و عزتِ‌ نفس در اعتیاد نوجوانان به اینترنت [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 181-206]

ک

  • کاظمی، یحیی تأثیرآموزش مهارت‌های زندگی بر ادراک شایستگی وکنترل خشم دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 221-243]
  • کرد*، بهمن پیش بینی تنظیم هیجانی بر اساس شفقت ورزی به خود و تن انگاره دانشجویان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 207-230]
  • کرمی، امیر مقایسة‌ سبک‌های هویت و کیفیت دوستی در دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 123-144]
  • کرن، مارگارت اثر‌بخشی روان‌درمانی مثبت‌گرا بر افسردگی، بهزیستی و پیشرفت تحصیلی ‏دانش‌آموزان در دروس‌ ریاضیات و علوم تجربی [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 49-82]
  • کریمی، صبری پیش بینی تنظیم هیجانی بر اساس شفقت ورزی به خود و تن انگاره دانشجویان [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 207-230]
  • کهدویی، سمیه تدوین مدل خوش‌‌بینی دانش‌‌آموزان بر‌اساس باورهای فراشناخت و ادراک شایستگی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 137-160]
  • کهرازهی، فرهاد فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان‌شناختی بر عزت نفس دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 39-56]
  • کهرازهی، فرهاد نقش سبک های دلبستگی به والدین و همسالان در پیش بینی خودکارآمدی اجتماعی دانش آموزان کلاس سوم دوره راهنمایی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 207-220]

ل

  • لطیفیان، مرتضی رابطة هوش عمومی و استدلال اخلاقی: نقش واسطه‎گری ابعاد هویت اخلاقی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 63-86]

م

  • محرابی زاده هنرمند، مهناز تأثیرآموزش مهارت های مطلوب بر پرخاشگری و خودکارآمدی در تعامل با همسالان در بین دانش آموزان دارای رفتارهای پرخاشگرانه [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 169-206]
  • محسن تبار فیروزجائی، سپیده تدوین مدل تاب‌آوری با توجه به سبک‌های هویتی و احساس شکست در میان معلمان متأهل شهر بابل [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 231-252]
  • محسن تبار فیروز جایی، سعید تدوین مدل تاب‌آوری با توجه به سبک‌های هویتی و احساس شکست در میان معلمان متأهل شهر بابل [دوره 14، شماره 28، 1396، صفحه 231-252]
  • مرزیه، افسانه رابطة انگیزش تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی با اضطراب درس آمار دانشجویان [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 37-62]
  • مظاهری، مهرداد مقایسة‌ سبک‌های هویت و کیفیت دوستی در دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 123-144]
  • مهپویا، رضا تأثیر آموزش تئوری انتخاب بر راهبردهای شناختی یادگیری دانشجویان [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 161-180]
  • مهدوی فر، سوسن بررسی روابط ساختاری امید، خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از جوّ کلاس با انگیزش تحصیلی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 57-88]
  • مهدویه، مهین ارائة مدل علّی پیش‌بینی باورهای انگیزشی بر‌اساس توانایی‌های فراشناختی با واسطه‌گری خودکارآمدی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 87-114]
  • مهنا، سعید بررسی روابط ساختاری امید، خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از جوّ کلاس با انگیزش تحصیلی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 57-88]
  • میکائیلی، نیلوفر ارتباط ویژگی های شخصیتی و راهبردهای مقابله با استرس با خود ناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دختر [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 89-104]
  • میکائیلی منیع، فرزانه بررسی روابط ساختاری امید، خودکارآمدی تحصیلی و ادراک از جوّ کلاس با انگیزش تحصیلی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 57-88]

ن

  • ناستی زائی، ناصر پیش‌بینی تعهد سازمانی دبیران مقطع متوسطه دوم زاهدان بر اساس الگوی سلامت سازمانی هوی و فیلدمن [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 105-122]
  • نصیری زاده، محمد جمال تدوین مدل خوش‌‌بینی دانش‌‌آموزان بر‌اساس باورهای فراشناخت و ادراک شایستگی [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 137-160]
  • نوروزی، زهرا بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی مقیاس همدلی اساسی: فرم فارسی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 23-38]
  • نوروزی کوهدشت، رضا پیش‌بینی تعهد سازمانی دبیران مقطع متوسطه دوم زاهدان بر اساس الگوی سلامت سازمانی هوی و فیلدمن [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 105-122]
  • نوشادی، سهیلا رابطه ی ساختار کلاس و سازگاری دانشجویان با دانشگاه: نقش واسطه ای فرسودگی تحصیلی [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 123-152]
  • نیک منش، زهرا تأثیرآموزش مهارت‌های زندگی بر ادراک شایستگی وکنترل خشم دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 27، 1396، صفحه 221-243]

ی

  • یاری مقدم، نفیسه تأثیر آموزش روش خودنگاری و توقف افکار بر میزان توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 153-176]
  • یعقوبی، ابوالقاسم تأثیر آموزش روش خودنگاری و توقف افکار بر میزان توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 14، شماره 25، 1396، صفحه 153-176]
  • یوسفی، فریده پیش‌بینی سازگاری دانشجویان با دانشگاه بر‌اساس ویژگی‌های شخصیتی و هدف‌گرایی [دوره 14، شماره 26، 1396، صفحه 1-36]