نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی قوام، صغری بررسی تاثیر آموزش "فلسفه برای کودکان" بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهر تهران در سال 1387 [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 65-82]
  • استوار، صغری مقایسه باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان مشروط و عادی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 1-20]
  • اسکندری، حسین بررسی تاثیر آموزش "فلسفه برای کودکان" بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهر تهران در سال 1387 [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 65-82]

ب

  • باباخانی، آرزو نقش خوددلسوزی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 109-126]
  • باباگلی، مرضیه مطالعه رابطه روح فلسفی و هوش معنوی با کیفیت تدریس معلمان مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 1-20]
  • بدری، رحیم پیشایندها و پیامدهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان دختر: نقش حمایت خودمختاری والدین، معلم و کنترل ادراک شده [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 113-138]
  • بدری، رحیم تحلیل کانونی رابطه باورهای معلمان درباره قلدری دانش آموزان با راهبردهای مدیریت رفتار در کلاس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 127-150]
  • بلاغت، سید رضا مطالعه رابطه روح فلسفی و هوش معنوی با کیفیت تدریس معلمان مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 1-20]

پ

  • پودینه، لیلا رابطه سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های انضباطی با جرأت‌ورزی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 21-38]
  • پورقاز، عبدالوهاب نقش پیش بینی کنندگی انگیزش تحصیلی در ارتباط با سبک‌های هویت و راهبردهای فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 83-112]
  • پورقاز، عبدالوهاب رابطه سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های انضباطی با جرأت‌ورزی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 21-38]

ت

  • تقوی، نونا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سخت‌ رویی مرتبط با مدرسه در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 21-46]
  • توحیدی، افسانه پیش‌بینی ابعاد فرسودگی تحصیلی بر اساس ناگویی خلقی، هیجانات منفی و عزت‌ نفس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 69-88]

ج

  • جاودان، موسی تدوین ابزار سنجش درک مفهومی علوم پایه هشتم و تعیین رابطه آن با عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 53-68]
  • جناآبادی، حسین رابطه سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های انضباطی با جرأت‌ورزی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 21-38]

ح

خ

  • خامسان، احمد تأثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر با تأکید بر روش ادوارد دبونو (CORT) بر مهارت حل مسئله و بهزیستى ذهنی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 47-64]
  • خباز، هاجر تأثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر با تأکید بر روش ادوارد دبونو (CORT) بر مهارت حل مسئله و بهزیستى ذهنی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 47-64]

ر

  • راستگو مقدم، میترا تأثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر با تأکید بر روش ادوارد دبونو (CORT) بر مهارت حل مسئله و بهزیستى ذهنی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 47-64]
  • رشید، خسرو تبیین رفتار اخلاقی در نوجوانان براساس دانش فراشناخت اخلاقی با توجه به تفاوت های جنسیتی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 159-172]
  • رضائی، محمد تأثیر آموزش مهارت های وسعت بخشی تفکر با تأکید بر روش ادوارد دبونو (CORT) بر مهارت حل مسئله و بهزیستى ذهنی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 47-64]
  • ره پرداز، فاطمه نقش باور به دنیای عادلانه در پیش‌بینی رضایت از زندگی دانشجویان دختر دانشگاه سیستان و بلو‌چستان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]

س

  • سرگزی، مهدی پیش بینی خودتعیین گری مذهبی توسط سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 139-158]
  • سماوی، سید عبدالوهاب تدوین ابزار سنجش درک مفهومی علوم پایه هشتم و تعیین رابطه آن با عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 53-68]

ش

  • شاطریان محمدی، فاطمه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سخت‌ رویی مرتبط با مدرسه در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 21-46]
  • شیخی فینی، علی اکبر تدوین ابزار سنجش درک مفهومی علوم پایه هشتم و تعیین رابطه آن با عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 53-68]
  • شیرازی، محمود نقش باور به دنیای عادلانه در پیش‌بینی رضایت از زندگی دانشجویان دختر دانشگاه سیستان و بلو‌چستان [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 39-52]

ع

  • عابدی، مسعود مقایسه باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان مشروط و عادی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 1-20]
  • عبدالهی، مریم تبیین رفتار اخلاقی در نوجوانان براساس دانش فراشناخت اخلاقی با توجه به تفاوت های جنسیتی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 159-172]
  • عظیم پور، علیرضا بررسی تاثیر آموزش "فلسفه برای کودکان" بر تحول اخلاقی دانش آموزان پسر پایه ی پنجم ابتدایی شهر تهران در سال 1387 [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 65-82]
  • علیزاده، افسانه پیش‌بینی ابعاد فرسودگی تحصیلی بر اساس ناگویی خلقی، هیجانات منفی و عزت‌ نفس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 69-88]

ف

  • فرج پور، نیلوفر تدوین ابزار سنجش درک مفهومی علوم پایه هشتم و تعیین رابطه آن با عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 53-68]
  • فرقدانی، آزاده بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سخت‌ رویی مرتبط با مدرسه در دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 21-46]
  • فرنام، علی اثربخشی آموزش رفتارهای سالم (با تأکید بر حل مسئله) بر سبک‌های حل مسئله و راهبردهای مقابله‌ای سازنده در نوجوانان دانش آموز [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 89-108]

ک

  • کرد، بهمن نقش خوددلسوزی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی استرس تحصیلی دانش‌آموزان دختر [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 109-126]
  • کرد تمینی، بهمن پیش بینی خودتعیین گری مذهبی توسط سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 139-158]

گ

  • گرگیج سالم، طاهره نقش پیش بینی کنندگی انگیزش تحصیلی در ارتباط با سبک‌های هویت و راهبردهای فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 83-112]
  • گل پرور، فرشته تحلیل کانونی رابطه باورهای معلمان درباره قلدری دانش آموزان با راهبردهای مدیریت رفتار در کلاس [دوره 13، شماره 24، 1395، صفحه 127-150]

م

  • محبی، مینا پیشایندها و پیامدهای تنظیم هیجانی در دانش‌آموزان دختر: نقش حمایت خودمختاری والدین، معلم و کنترل ادراک شده [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 113-138]
  • محققی، حسین تبیین رفتار اخلاقی در نوجوانان براساس دانش فراشناخت اخلاقی با توجه به تفاوت های جنسیتی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 159-172]
  • مرزیه، افسانه نقش پیش بینی کنندگی انگیزش تحصیلی در ارتباط با سبک‌های هویت و راهبردهای فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 83-112]

ن

  • نیک منش، زهرا پیش بینی خودتعیین گری مذهبی توسط سبک های دلبستگی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 139-158]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم تبیین رفتار اخلاقی در نوجوانان براساس دانش فراشناخت اخلاقی با توجه به تفاوت های جنسیتی [دوره 13، شماره 23، 1395، صفحه 159-172]