آ
-
آلبویه، گوهر
اثر مداخله روان شناسی مثبت نگر به شیوه گروهی بر عزت نفس، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر تجدیدی پایه اول دبیرستان [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 1-22]
ا
-
احمدی فروشانی، سیدحبیب اله
مدل علی رابطه ی بین نگرش مذهبی، شادی، لذت و سلامت روان در دانشجویان [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 157-176]
-
اکبری، عباس
پیش بینی شادکامی بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با واسطه گری تاب آوری در دانش آموزان [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 63-82]
-
امین بیدختی، علی اکبر
رابطه میزان سخت رویی و فرسودگی شغلی مدیران و معلمان مدارس سمنان [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 23-46]
ب
-
باقری، سیده نفیسه
اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی درپیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 1-20]
-
بدری، رحیم
پیش بینی اضطراب ریاضی بر اساس متغیر های جهت گیری هدف پیشرفت دانش آموزان و تاکید های جهت گیری هدف معلمان و والدین [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 21-42]
پ
-
پاشا شریفی، حسن
نقش خوددلسوزی در پیش بینی استرس تحصیلی دانشجویان: با واسطه گری انگیزش درونی و بیرونی [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 127-144]
ج
-
جمالی، اصغر
بررسی رابطه عزت نفس و حمایت اجتماعی با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 83-104]
-
جناآبادی، حسین
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش خودکارآمدی و بهبود خودپنداره دانشآموزان کمپیشرفت مدارس متوسطه [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 43-62]
ح
-
حسین بر، محمد عثمان
بررسی رابطۀ بین فرهنگ سازمانی با گرایش به استفاده از روش های فعال تدریس (مورد: مراکز آموزش عالی استان گلستان) [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 47-70]
خ
-
خرمائی، فرهاد
پیش بینی شادکامی بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با واسطه گری تاب آوری در دانش آموزان [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 63-82]
ر
-
رجبی، غلامرضا
بررسی رابطه عزت نفس و حمایت اجتماعی با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 83-104]
-
رجبی باغدار، احمد
جایگاه پرورش خلاقیت در برنامه درسی قصد شده آموزش و پرورش دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران: هست ها و باید ها [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 71-94]
-
رحیمیان بوگر، اسحاق
اثر مداخله روان شناسی مثبت نگر به شیوه گروهی بر عزت نفس، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر تجدیدی پایه اول دبیرستان [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 1-22]
-
رسائی، سمیه
تاثیر بازیهای رایانه ای دوبعدی و سه بعدی بر توانایی فضایی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 95-112]
-
رضوی، سید عباس
تاثیر بازیهای رایانه ای دوبعدی و سه بعدی بر توانایی فضایی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 95-112]
س
-
سرگزی، حسینعلی
بررسی رابطۀ بین فرهنگ سازمانی با گرایش به استفاده از روش های فعال تدریس (مورد: مراکز آموزش عالی استان گلستان) [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 47-70]
-
سعیدی، احمد
تاثیر بازیهای رایانه ای دوبعدی و سه بعدی بر توانایی فضایی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 95-112]
ص
-
صدری، مصطفی
پیش بینی شادکامی بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با واسطه گری تاب آوری در دانش آموزان [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 63-82]
ط
-
طباطبائی، خدیجه سادات
اثر مداخله روان شناسی مثبت نگر به شیوه گروهی بر عزت نفس، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر تجدیدی پایه اول دبیرستان [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 1-22]
-
طباطبائی، سید موسی
اثر مداخله روان شناسی مثبت نگر به شیوه گروهی بر عزت نفس، خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر تجدیدی پایه اول دبیرستان [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 1-22]
ظ
-
ظفری، سارا
رابطه چند متغیری هدفگرایی پیشرفت اجتماعی با افسردگی و اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 113-132]
ع
-
عباسی، قدرت الله
بررسی رابطه عزت نفس و حمایت اجتماعی با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 83-104]
-
عریضی، حمیدرضا
مدل علی رابطه ی بین نگرش مذهبی، شادی، لذت و سلامت روان در دانشجویان [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 157-176]
-
علائی خرائم، رقیه
رابطه باورهای انگیزشی (خودکارآمدی، انگیزش تحصیلی، اضطراب آزمون) با عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 105-126]
-
علیبازی، هوشنگ
بررسی رابطه عزت نفس و حمایت اجتماعی با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 83-104]
-
عیسی زادگان، علی
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش خودکارآمدی و بهبود خودپنداره دانشآموزان کمپیشرفت مدارس متوسطه [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 43-62]
ف
-
فتحی، فتانه
رابطه چند متغیری هدفگرایی پیشرفت اجتماعی با افسردگی و اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 113-132]
ق
-
قافله باشی، مهدیه
فرسودگی تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش بینی کننده های کمال گرایی و هدف گزینی [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 133-156]
-
قدم پور، عزت اله
رابطه باورهای انگیزشی (خودکارآمدی، انگیزش تحصیلی، اضطراب آزمون) با عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 105-126]
-
قنبری، حمید رضا
کاربرد سیستم های فازی در اندازه گیری های آموزشی - تربیتی [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 145-170]
ک
-
کارشکی، حسین
جایگاه پرورش خلاقیت در برنامه درسی قصد شده آموزش و پرورش دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران: هست ها و باید ها [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 71-94]
-
کرد، بهمن
نقش خوددلسوزی در پیش بینی استرس تحصیلی دانشجویان: با واسطه گری انگیزش درونی و بیرونی [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 127-144]
-
کرمی، مرتضی
جایگاه پرورش خلاقیت در برنامه درسی قصد شده آموزش و پرورش دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران: هست ها و باید ها [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 71-94]
-
کلیائی، لیلا
پیش بینی اضطراب ریاضی بر اساس متغیر های جهت گیری هدف پیشرفت دانش آموزان و تاکید های جهت گیری هدف معلمان و والدین [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 21-42]
گ
-
گلشنی، فاطمه
فرسودگی تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش بینی کننده های کمال گرایی و هدف گزینی [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 133-156]
م
-
محمدی فر، محمد علی
اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی درپیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 1-20]
-
مروتی، ذکرالله
رابطه چند متغیری هدفگرایی پیشرفت اجتماعی با افسردگی و اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 113-132]
-
مظاهری، مهرداد
کاربرد سیستم های فازی در اندازه گیری های آموزشی - تربیتی [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 145-170]
-
مهدی نژاد گرجی، گلین
اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی تحصیلی درپیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 1-20]
-
مهرابی زاده، مهناز
رابطه چند متغیری هدفگرایی پیشرفت اجتماعی با افسردگی و اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 113-132]
-
مهرام، بهروز
جایگاه پرورش خلاقیت در برنامه درسی قصد شده آموزش و پرورش دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران: هست ها و باید ها [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 71-94]
-
موسوی، سیده فاطمه
فرسودگی تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش بینی کننده های کمال گرایی و هدف گزینی [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 133-156]
ن
-
نعمتی، محمد
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر افزایش خودکارآمدی و بهبود خودپنداره دانشآموزان کمپیشرفت مدارس متوسطه [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 43-62]
-
نیرومند، حسین
پیش بینی شادکامی بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با واسطه گری تاب آوری در دانش آموزان [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 63-82]
و
-
واحدی، شهرام
پیش بینی اضطراب ریاضی بر اساس متغیر های جهت گیری هدف پیشرفت دانش آموزان و تاکید های جهت گیری هدف معلمان و والدین [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 21-42]
-
ویسکرمی، حسن علی
رابطه باورهای انگیزشی (خودکارآمدی، انگیزش تحصیلی، اضطراب آزمون) با عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 21، 1394، صفحه 105-126]
ی
-
یزدخواستی، فریبا
مدل علی رابطه ی بین نگرش مذهبی، شادی، لذت و سلامت روان در دانشجویان [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 157-176]
-
یوسفی نژاد، مرصع
رابطه میزان سخت رویی و فرسودگی شغلی مدیران و معلمان مدارس سمنان [دوره 12، شماره 22، 1394، صفحه 23-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد