ا
-
اژه ای، جواد
پیشبینی خلاقیت دانشآموزان با توجه به متغیرهای حمایت خودمختاری ادراک شده، ساختار ادراک شده و جنسیت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 132-148]
-
الهی دوست، الهه
تاثیر آموزش مهارتهای دوستیابی به کودکان و آموزش از
طریق والدین بر افزایش کیفیت دوستی دخترانِ
دارای مشکل در روابط با همگنان [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 1-16]
-
امیری، شعله
تاثیر آموزش مهارتهای دوستیابی به کودکان و آموزش از
طریق والدین بر افزایش کیفیت دوستی دخترانِ
دارای مشکل در روابط با همگنان [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 1-16]
-
اهنگر، عباسعلی
عنوان مقاله : تأثیر طول پاره گفتار بر حسب هجا، تکواژ و واژه بر وقوع لکنت در کودکان لکنتی پیش دبستانی 6-4 سال فارسیزبان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 1-21]
ب
-
بختیار، مهدی
عنوان مقاله : تأثیر طول پاره گفتار بر حسب هجا، تکواژ و واژه بر وقوع لکنت در کودکان لکنتی پیش دبستانی 6-4 سال فارسیزبان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 1-21]
-
بختیار نصرآبادی، حسنعلی
تأثیر سطح تحصیلات و آموزش برنامه شادی فوردایس بر افزایش نشاط [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 22-40]
-
بشلیده، کیومرث
بررسی ساختار عاملی مقیاس عزت نفس روزنبرگ با سه شکل واژه¬پردازی مثبت، منفی و نیمی از مادهها مثبت و نیمی منفی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 42-66]
-
بهرامیان، طیبه
هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری
(PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]
-
بهروزی، ناصر
بررسی ساختار عاملی مقیاس عزت نفس روزنبرگ با سه شکل واژه¬پردازی مثبت، منفی و نیمی از مادهها مثبت و نیمی منفی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 42-66]
-
بوستانی، فاطمه
خودکارآمدی و هدفهای پیشرفت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 89-110]
پ
-
پاکمهر، حمیده
نقش کیفیت تدریس اساتید و مؤلفههای آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان:
فرصتها و چالشهای برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 18-36]
-
پهلوان صادق، اعظم
تأثیر سطح تحصیلات و آموزش برنامه شادی فوردایس بر افزایش نشاط [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 22-40]
-
پورقاز، عبدالوهاب
تأثیر خودکارآمدی تحصیلی و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی دانش آموزان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 68-86]
ج
-
جعفری ثانی، حسین
نقش کیفیت تدریس اساتید و مؤلفههای آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان:
فرصتها و چالشهای برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 18-36]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
خودکارآمدی و هدفهای پیشرفت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 89-110]
-
حجازی، الهه
پیشبینی خلاقیت دانشآموزان با توجه به متغیرهای حمایت خودمختاری ادراک شده، ساختار ادراک شده و جنسیت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 132-148]
-
حقیقی، جمال
بررسی ساختار عاملی مقیاس عزت نفس روزنبرگ با سه شکل واژه¬پردازی مثبت، منفی و نیمی از مادهها مثبت و نیمی منفی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 42-66]
-
حیدرزادگان، علیرضا
رابطه خویشتنداری، خلاقیت و سبکهای رهبری [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 54-40]
خ
-
خسروی، معصومه
هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری
(PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]
د
-
دوستی، مرضیه
تأثیر خودکارآمدی تحصیلی و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی دانش آموزان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 68-86]
ر
-
ربانی، مرجان
تأثیر آموزش مهارتهای خوشبینی بر هوش هیجانی پسران کانون اصلاح و تربیت شهرکرمان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 108-124]
-
رجبی، غلامرضا
بررسی مقایسه¬ای سنخ¬های شخصیتی افراد وابسته به هروئین، تریاک، سیگار و عادی بر اساس مدل پنج عاملی نئو [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 88-106]
-
رقیبی، مهوش
تأثیر آموزش مهارتهای خوشبینی بر هوش هیجانی پسران کانون اصلاح و تربیت شهرکرمان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 108-124]
ز
-
زارع نژاد، امید
بررسی مقایسه¬ای سنخ¬های شخصیتی افراد وابسته به هروئین، تریاک، سیگار و عادی بر اساس مدل پنج عاملی نئو [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 88-106]
س
-
سعیدی رضوانی، محمود
نقش کیفیت تدریس اساتید و مؤلفههای آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان:
فرصتها و چالشهای برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 18-36]
-
سلیمی، جمال
مطالعه رابطه بین تحقق نیازهای اساسی روانی و خلاقیت در دانشآموزان دختر و پسر دوره متوسطه تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 80-56]
ش
-
شاکری کواکبی، مریم
عنوان مقاله : تأثیر طول پاره گفتار بر حسب هجا، تکواژ و واژه بر وقوع لکنت در کودکان لکنتی پیش دبستانی 6-4 سال فارسیزبان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 1-21]
-
شهنی ییلاق، منیجه
خودکارآمدی و هدفهای پیشرفت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 89-110]
ص
-
صفایی، مریم
هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری
(PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]
-
صنعتی زاده، فاطمه
رابطه خویشتنداری، خلاقیت و سبکهای رهبری [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 54-40]
ط
-
طالب زاده نوبریان، محسن
تأثیر میزان سواد و آگاهی بر نگرش تربیتی مادران دربارة تربیت اجتماعی نوجوانان شهر تهران [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 126-142]
ع
-
عالی پور، سیروس
خودکارآمدی و هدفهای پیشرفت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 89-110]
ق
-
قاضی طباطبایی، سید محمود
پیشبینی خلاقیت دانشآموزان با توجه به متغیرهای حمایت خودمختاری ادراک شده، ساختار ادراک شده و جنسیت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 132-148]
ک
-
کارشکی، حسین
نقش کیفیت تدریس اساتید و مؤلفههای آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان:
فرصتها و چالشهای برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 18-36]
-
کاظمی، اکرم
تأثیر میزان سواد و آگاهی بر نگرش تربیتی مادران دربارة تربیت اجتماعی نوجوانان شهر تهران [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 126-142]
-
کاظمی، یحیی
رابطه خویشتنداری، خلاقیت و سبکهای رهبری [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 54-40]
-
کریمی، محمد
مطالعه رابطه بین تحقق نیازهای اساسی روانی و خلاقیت در دانشآموزان دختر و پسر دوره متوسطه تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 80-56]
م
-
محمدرضایی، علی
هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری
(PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]
-
محمدی، امین
تأثیر خودکارآمدی تحصیلی و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی دانش آموزان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 68-86]
-
محمدی، مهدی
عنوان مقاله : تأثیر طول پاره گفتار بر حسب هجا، تکواژ و واژه بر وقوع لکنت در کودکان لکنتی پیش دبستانی 6-4 سال فارسیزبان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 1-21]
-
مرزیه، افسانه
پیشبینی خلاقیت دانشآموزان با توجه به متغیرهای حمایت خودمختاری ادراک شده، ساختار ادراک شده و جنسیت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 132-148]
-
مهدوی غروی، مریم
هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری
(PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]
-
موسوی، سید حسین
تأثیر میزان سواد و آگاهی بر نگرش تربیتی مادران دربارة تربیت اجتماعی نوجوانان شهر تهران [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 126-142]
-
مولوی، حسین
تاثیر آموزش مهارتهای دوستیابی به کودکان و آموزش از
طریق والدین بر افزایش کیفیت دوستی دخترانِ
دارای مشکل در روابط با همگنان [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 1-16]
ی
-
یوسفی، ناصر
بررسی ساختار عاملی مقیاس عزت نفس روزنبرگ با سه شکل واژه¬پردازی مثبت، منفی و نیمی از مادهها مثبت و نیمی منفی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 42-66]
-
یوسفی، ناصر
مطالعه رابطه بین تحقق نیازهای اساسی روانی و خلاقیت در دانشآموزان دختر و پسر دوره متوسطه تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 80-56]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد