نمایه نویسندگان

ا

  • اژه ای، جواد پیش‌بینی خلاقیت دانش‌آموزان با توجه به متغیرهای حمایت خودمختاری ادراک شده، ساختار ادراک شده و جنسیت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 132-148]
  • الهی دوست، الهه تاثیر آموزش مهارت‌های دوست‌یابی به کودکان و آموزش از طریق والدین بر افزایش کیفیت دوستی دخترانِ دارای مشکل در روابط با همگنان [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 1-16]
  • امیری، شعله تاثیر آموزش مهارت‌های دوست‌یابی به کودکان و آموزش از طریق والدین بر افزایش کیفیت دوستی دخترانِ دارای مشکل در روابط با همگنان [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 1-16]
  • اهنگر، عباسعلی عنوان مقاله : تأثیر طول پاره گفتار بر حسب هجا، تکواژ و واژه بر وقوع لکنت در کودکان لکنتی پیش دبستانی 6-4 سال فارسی‌زبان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 1-21]

ب

  • بختیار، مهدی عنوان مقاله : تأثیر طول پاره گفتار بر حسب هجا، تکواژ و واژه بر وقوع لکنت در کودکان لکنتی پیش دبستانی 6-4 سال فارسی‌زبان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 1-21]
  • بختیار نصرآبادی، حسنعلی تأثیر سطح تحصیلات و آموزش برنامه شادی فوردایس بر افزایش نشاط [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 22-40]
  • بشلیده، کیومرث بررسی ساختار عاملی مقیاس عزت نفس روزنبرگ با سه شکل واژه¬پردازی مثبت‏، منفی و نیمی از ماده‌ها مثبت و نیمی منفی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 42-66]
  • بهرامیان، طیبه هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری (PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]
  • بهروزی، ناصر بررسی ساختار عاملی مقیاس عزت نفس روزنبرگ با سه شکل واژه¬پردازی مثبت‏، منفی و نیمی از ماده‌ها مثبت و نیمی منفی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 42-66]
  • بوستانی، فاطمه خودکارآمدی و هدف‌های پیشرفت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 89-110]

پ

  • پاکمهر، حمیده نقش کیفیت تدریس اساتید و مؤلفه‌های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت‌ها و چالش‌های برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 18-36]
  • پهلوان صادق، اعظم تأثیر سطح تحصیلات و آموزش برنامه شادی فوردایس بر افزایش نشاط [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 22-40]
  • پورقاز، عبدالوهاب تأثیر خودکارآمدی تحصیلی و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی دانش آموزان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 68-86]

ج

  • جعفری ثانی، حسین نقش کیفیت تدریس اساتید و مؤلفه‌های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت‌ها و چالش‌های برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 18-36]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا خودکارآمدی و هدف‌های پیشرفت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 89-110]
  • حجازی، الهه پیش‌بینی خلاقیت دانش‌آموزان با توجه به متغیرهای حمایت خودمختاری ادراک شده، ساختار ادراک شده و جنسیت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 132-148]
  • حقیقی، جمال بررسی ساختار عاملی مقیاس عزت نفس روزنبرگ با سه شکل واژه¬پردازی مثبت‏، منفی و نیمی از ماده‌ها مثبت و نیمی منفی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 42-66]
  • حیدرزادگان، علیرضا رابطه خویشتن‌داری، خلاقیت و سبک‌های رهبری [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 54-40]

خ

  • خسروی، معصومه هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری (PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]

د

  • دوستی، مرضیه تأثیر خودکارآمدی تحصیلی و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی دانش آموزان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 68-86]

ر

  • ربانی، مرجان تأثیر آموزش مهارت‌های خوش‌بینی بر هوش هیجانی پسران کانون اصلاح و تربیت شهرکرمان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 108-124]
  • رجبی، غلامرضا بررسی مقایسه¬ای سنخ¬های شخصیتی افراد وابسته به هروئین، تریاک، سیگار و عادی بر اساس مدل پنج عاملی نئو [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 88-106]
  • رقیبی، مهوش تأثیر آموزش مهارت‌های خوش‌بینی بر هوش هیجانی پسران کانون اصلاح و تربیت شهرکرمان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 108-124]

ز

  • زارع نژاد، امید بررسی مقایسه¬ای سنخ¬های شخصیتی افراد وابسته به هروئین، تریاک، سیگار و عادی بر اساس مدل پنج عاملی نئو [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 88-106]

س

  • سعیدی رضوانی، محمود نقش کیفیت تدریس اساتید و مؤلفه‌های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت‌ها و چالش‌های برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 18-36]
  • سلیمی، جمال مطالعه رابطه بین تحقق نیازهای اساسی روانی و خلاقیت در دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 80-56]

ش

  • شاکری کواکبی، مریم عنوان مقاله : تأثیر طول پاره گفتار بر حسب هجا، تکواژ و واژه بر وقوع لکنت در کودکان لکنتی پیش دبستانی 6-4 سال فارسی‌زبان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 1-21]
  • شهنی ییلاق، منیجه خودکارآمدی و هدف‌های پیشرفت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 89-110]

ص

  • صفایی، مریم هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری (PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]
  • صنعتی زاده، فاطمه رابطه خویشتن‌داری، خلاقیت و سبک‌های رهبری [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 54-40]

ط

  • طالب زاده نوبریان، محسن تأثیر میزان سواد و آگاهی بر نگرش تربیتی مادران دربارة تربیت اجتماعی نوجوانان شهر تهران [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 126-142]

ع

ق

  • قاضی طباطبایی، سید محمود پیش‌بینی خلاقیت دانش‌آموزان با توجه به متغیرهای حمایت خودمختاری ادراک شده، ساختار ادراک شده و جنسیت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 132-148]

ک

  • کارشکی، حسین نقش کیفیت تدریس اساتید و مؤلفه‌های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت‌ها و چالش‌های برنامه درسی در آموزش عالی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 18-36]
  • کاظمی، اکرم تأثیر میزان سواد و آگاهی بر نگرش تربیتی مادران دربارة تربیت اجتماعی نوجوانان شهر تهران [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 126-142]
  • کاظمی، یحیی رابطه خویشتن‌داری، خلاقیت و سبک‌های رهبری [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 54-40]
  • کریمی، محمد مطالعه رابطه بین تحقق نیازهای اساسی روانی و خلاقیت در دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 80-56]

م

  • محمدرضایی، علی هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری (PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]
  • محمدی، امین تأثیر خودکارآمدی تحصیلی و خستگی شناختی بر حل مسائل شناختی دانش آموزان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 68-86]
  • محمدی، مهدی عنوان مقاله : تأثیر طول پاره گفتار بر حسب هجا، تکواژ و واژه بر وقوع لکنت در کودکان لکنتی پیش دبستانی 6-4 سال فارسی‌زبان [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 1-21]
  • مرزیه، افسانه پیش‌بینی خلاقیت دانش‌آموزان با توجه به متغیرهای حمایت خودمختاری ادراک شده، ساختار ادراک شده و جنسیت [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 132-148]
  • مهدوی غروی، مریم هنجاریابی پرسشنامه ادراکات محیط یادگیری (PES-HS [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 112-130]
  • موسوی، سید حسین تأثیر میزان سواد و آگاهی بر نگرش تربیتی مادران دربارة تربیت اجتماعی نوجوانان شهر تهران [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 126-142]
  • مولوی، حسین تاثیر آموزش مهارت‌های دوست‌یابی به کودکان و آموزش از طریق والدین بر افزایش کیفیت دوستی دخترانِ دارای مشکل در روابط با همگنان [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 1-16]

ی

  • یوسفی، ناصر بررسی ساختار عاملی مقیاس عزت نفس روزنبرگ با سه شکل واژه¬پردازی مثبت‏، منفی و نیمی از ماده‌ها مثبت و نیمی منفی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 15، 1391، صفحه 42-66]
  • یوسفی، ناصر مطالعه رابطه بین تحقق نیازهای اساسی روانی و خلاقیت در دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1391، صفحه 80-56]