Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
فرایند پذیرش مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
پرسشهای متداول
اخبار و اعلانات
پیوندهای مفید
اطلاعات آماری نشریه
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
سال 1398
سال 1399
سال1400
سال 1401
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
کلیدواژهها =
کودک ˛عملکرد خواندن˛ اختلال یادگیری
تعداد مقالات:
1
اثربخشی بازی درمانی والد-کودک بر بهبود عملکرد خواندن در دانش آموزان 8 تا 10 ساله درگیر با اختلال یادگیری
دوره 19، شماره 46، شهریور 1401، صفحه
113-100
10.22111/jeps.2022.6969
مهناز عنایتی؛ زهره رئیسى
مشاهده مقاله
اصل مقاله
839.2 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 21 (1403)
دوره 20 (1402)
دوره 19 (1401)
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)