• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • فرایند پذیرش مقالات
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پرسش‌های متداول
    • اخبار و اعلانات
    • پیوندهای مفید
    • اطلاعات آماری نشریه
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
    • سال 1398
    • سال 1399
    • سال1400
    • سال 1401
    • سال 1402
    • سال 1403
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = فضل اله میردریکوند
تعداد مقالات: 2
نقش میانجی خودتنظیمی هیجانی در رابطه بین جوعاطفی خانواده و شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی

دوره 22، شماره 57، فروردین 1404، صفحه 58-34

10.22111/jeps.2024.48749.5730

حافظ پادروند؛ عزت اله قدم پور؛ فضل اله میردریکوند

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.12 M

بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل شایستگی هیجانی- اجتماعی بر احساس تعلق به مدرسه و سازگاری تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی

دوره 21، شماره 53، اردیبهشت 1403

10.22111/jeps.2024.47356.5612

حافظ پادروند؛ عزت اله قدم پور؛ فضل اله میردریکوند

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 933.27 K

مطالعات روانشناسی تربیتی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 22 (1404)
دوره 21 (1403)
دوره 20 (1402)
دوره 19 (1401)
دوره 18 (1400)
دوره 17 (1399)
دوره 16 (1398)
دوره 15 (1397)
دوره 14 (1396)
دوره 13 (1395)
دوره 12 (1394)
دوره 11 (1393)
دوره 10 (1392)
دوره 9 (1391)
دوره 8 (1390)
دوره 7 (1389)
دوره 6 (1388)
دوره 5 (1387)
دوره 4 (1386)
دوره 3 (1385)
دوره 2 (1384)
دوره 1 (1383)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • این مجله به استناد مجوز شماره 3/3/164443 مورخ 1395/08/01 وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و همچنین مجوز شماره 72314 مورخ 1395/10/27 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو فصل نامه به فصل نامه تبدیل شده است 1398-06-10

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب