تعداد مقالات: 315
301. نقش خوش‌بینی‎تحصیلی، باورهای فراشناختی، تنظیم شناختی هیجان در پیش‎بینی خودناتوان‎سازی تحصیلی

دوره 15، شماره 30، تابستان 1397، صفحه 207-240

عزت اله قدم پور؛ مهدی یوسف وند؛ هومن رجبی


302. اثربخشی آموزش گروهی بخشایش بر کیفیت زندگی دانش آموزان دختر

دوره 16، شماره 34، تابستان 1398، صفحه 211-229

زهرا نیک منش؛ یحیی کاظمی؛ سمیه امرا


303. اثربخشی بازی آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس اول ابتدائی در درس فارسی

دوره 16، شماره 35، پاییز 1398، صفحه 211-242

خلیل غفاری؛ حسین داوودی؛ حسن حیدری؛ بهمن یاسبلاغی شراهی؛ فاطمه محمدی


304. رابطۀ منبع کنترل با تجربۀ غرقگی و توانمندسازی روان‌‌شناختی معلمان

دوره 15، شماره 31، پاییز 1397، صفحه 217-242

آصفه محسنیان؛ سید رضا بلاغت؛ ذبیح الله الهی


305. نقش واسطه گری سازگاری اجتماعی در بین الگوهای خانواده و سلامت روان نوجوانان

دوره 15، شماره 29، بهار 1397، صفحه 237-256

فرحناز نمازی؛ نادره سهرابی شگفتی


306. روایی، پایایی و ساختار عاملی مقیاس شایستگی اجتماعی در دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی شهر اهواز

دوره 10، شماره 18، پاییز 1392، صفحه 181-200

ذکرالله مروتی؛ حکیمه بهرامیان؛ غلامحسین مکتبی


308. تأثیرآموزش مهارت‌های زندگی بر ادراک شایستگی وکنترل خشم دانش‌آموزان

دوره 14، شماره 27، پاییز 1396، صفحه 221-243

زهرا نیک منش؛ یحیی کاظمی؛ زهره زارع نژاد


311. تدوین مدل تاب‌آوری با توجه به سبک‌های هویتی و احساس شکست در میان معلمان متأهل شهر بابل

دوره 14، شماره 28، زمستان 1396، صفحه 231-252

سعید محسن تبار فیروز جایی؛ کیومرث فرح بخش؛ مجتبی سلم آبادی؛ سپیده محسن تبار فیروزجائی


313. نقش اشتیاق تحصیلی و شکفتگی در پیش‌بینی هیجان‌‌‌های تحصیلی دانش‌‌آموزان

دوره 15، شماره 31، پاییز 1397، صفحه 243-270

نرگس هاشمی زاده نهی؛ حسین مهدیان


314. بررسی اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی در کاهش نشانه های کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی

دوره 15، شماره 29، بهار 1397، صفحه 257-275

آزاده وزیری؛ حسن احدی؛ بهنام مکوندی؛ پرویز عسکری؛ سعید بختیارپور


315. فرا تحلیل مطالعات هوش اخلاقی

دوره 15، شماره 32، زمستان 1397، صفحه 247-270

ابوالقاسم یعقوبی؛ فتانه فتحی؛ سروره محمدزاده